Կայքի նորություններ

Picture of Հեռավար Ուսուցում
«Հեռավար ուսուցում» համակարգում դասընթացների ստեղծման և վարման չափանիշներ
by Հեռավար Ուսուցում - Monday, 27 July 2020, 11:58 PM
 

ՈւշադրությունՀամակարգում հեռավար դասընթաց վարելու հնարավորություն ստանալու համար պետք է ներկայացվի դասընթացի համառոտ նկարագրությունը (նպատակը, աշխատակարգը) և բովանդակության 25%-ը, որը բավարարում է ձևակերպված չափանիշներին։

Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթացներ*

ուսուցիչն...

Read the rest of this topic
(491 words)
 
Picture of Մարինե Սահակյան
Հովհաննես Թումանյան. քառյակների վերլուծություն
by Մարինե Սահակյան - Tuesday, 2 June 2020, 10:46 PM
 

Քառյակը, չորս տողից բաղկացած բանաստեղծություն է։ Այն արտահայտում է մի ավարտուն միտք, գաղափար, պատկեր։ Քառյակն ունի խոհափիլիսոփայական բովանդակություն։ Լայնորեն տարածված է եղել արևելքի միջնադարյան բանաստեղծության մեջ և կոչվել է ռուբայի։ Հետագայում բանաստեղծության այս ձևը կիրառվել է նաև ...

Read the rest of this topic
(335 words)
 
Picture of Հեռավար Ուսուցում
ՀԵՌԱՎԱՐ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ՆՈՐ ԷՏԱՊ Է, ՈՐԻ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԱՆՍԱՀՄԱՆ ԵՆ։
by Հեռավար Ուսուցում - Wednesday, 25 March 2020, 6:00 PM
 

Հեռավար ուսուցումը ուսուցման համակարգում հիմք է ընդունում մարդկության սկզբունքըոչ մի անհատ՝ աղքատությանաշխարհագրական կամ ժամանակավոր մեկուսացվածությանսոցիալական անապահովվածության և ֆիզիկական անբավարարության կամ արտադրական ու սեփական գործերով զբաղվածության հիման վրաուսումնական ...

Read the rest of this topic
(482 words)
 

Available courses

Ո ղ ջ ու´յ ն,   հ ա ր գ ե լ ի   մ ա ս ն ա կ ի ց .  .  .

   Այս դասընթացը հնարավորություն է ընձեռելու ուսումնասիրված թեմաների ամրապնդման (փուլ առ փուլ շարունակելու ենք համակարգչային հմտությունների ուսուցանումն ու ամրապնդումը):

Ծրագիրը բազմազան է լինելու. տվյալների հենքերի հետ աշխատելու նոր մեթոդներ, հարցումների և ձևերի հետ աշխատանք, համացանցում աշխատելու որոշ նոր հնարավորություններ, ալգորիթմներ նկարագրելու եղանակներ, համակարգչով նկարելու և տեքստեր հավաքելու նորանոր հնարավորություններ, ինչպես նաև կիրառելու ենք էլեկտրոնային աղյուսակների օգնությամբ կառուցված դիագրամների խմբագրելու եղանակներ:


Դասընթացը ստեղծել է Կոտայքի մարզի գ.Գեղաշենի Ռազմիկ ստեփանյանի անվան միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի Սարգսյան Արմենուհին:

Դասընթացը վերաբերվում է խառը թվերին:Աշակերտը պետք է իմանա ,ո՞ր թիվն է կոչվում խառը թիվը,ի՞նչպես են գրի առնվում խառը թվերը,ի՞նչ է խառը թվի ամողջ մասը,և ի՞նչ է նրա կոտորակային մասը:Ի՞նչպես են կարդացվոմ խառը թվերը:Ի՞նչպես կարելի է համեմատել Խառը թվերը և ի՞նչպես են պատկերում թվային ուղղի վրա:Ինչպես նաև իմանալ,թե ի՞նչպես կարելի է կատարել թվաանական գործողություններ խառը թվերով:

Ողջու´յն, սիրելի մասնակիցներ:
Ցանկացած  ուսուցչի  գլխավոր նպատակներից մեկը՝ հետաքրքիր դաս վարելն է : Դրա համար պետք է պայմաններ  ստեղծել սովորողների բազմակողմանի գործունեության (զարգացնող ,հետազոտական, գեղարվեստական, տեխնիկական )կազմակերպման համար, որի ընթացքում կարող են զարգանալ սովորողների ոչ միայն ճանաչողական հետաքրքրությունները, այլեւ նրանց հակումները և ընդունակությունները:Իսկ այդ պայմաններից մեկը կարող է հանդիսանալ հետաքրքիր դասապրոցեսը։
Դասընթացը նախատեսված է 2-րդ դասարանների աշակերտների համար:Դասընթացի շրջանակներում հանրակրթական դպրոցների 2-րդ դասարանների աշակերտները հնարավորություն կունենան առցանց տարբերակով մասնակցելու մայրենիի դասերին։
Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ:

Յուրաքանչյուր շաբաթ ձեզ համար հասանելի կլինի տվյալ շաբաթվա համար նախատեսված նյութերը :



Հարգելի մասնակիցներ մուտք գործեք <<Ծանոթություն>> ֆորում, սեղմեք <<Ավելացնել քննարկման թեմա>> կոճակը և ներկայացեք՝ ավելի անմիջական ու մտերմիկ մթնոլորտ ստեղծելու և արդյունավետ աշխատելու համար:

Դասընթացավար՝ Անահիտ Սարգսյան, Արարատի մարզի Ավշարի միջնակարգ դպրոց։

Ողջու´յն, սիրելի մասնակիցներ

Այս դասընթացը նախատեսված է հանրակրթական դպրոցի 5-րդ դասարանի մաթեմատիկայի դասընթացի ուսուցման համար և նպատակաուղղված է առարկայական չափորոշչով սահմանված սովորողների պատրաստվածությանը (գիտելիքներ, կարողություններ և հմտություններ) ներկայացվող պահանջների և արժեքային համակարգի ձևավորմանն ու զարգացմանը:

 Դասընթացի ստեղծման համար հիմք են ծառայել.

  • մաթեմատիկայի առարկայական չափորոշիչը,
  • մաթեմատիկայի 5-րդ դասարանի առարկայական ծրագիրը,
  • ուսուցչի մեթոդական ձեռնարկը,
  • երաշխավորված դասագրքերը և այլ ուսումնամեթոդական նյութեր:

Թիրախ խումբ`   հանրակրթական դպրոցի 5-րդ դասարանցիներ

Դասընթացի տևողությունը`  34 շաբաթ

Դասընթացի կառուցվածքը` ըստ առանձին դասերի թեմաների

Յուրաքանչյուր թեմայի համար սահմանված են ուսուցման նպատակը և սովորողների ակնկալվող արդյունքները:

Ուսուցման գործընթացը հիմնականում կիրականացվի գործող դասագրքերում ներառաված թեմաների բովանդակությանը համապատասխանող տեսադասերի, համակարգչային ցուցադրումների և այլ ինտերակտիվ նյութերի միջոցով:

Կստանաք նաև հանձնարարություններ, որոնք կկատարեք ինքնուրույն և կամրապնդեք ձեռք բերած գիտելիքները, կզարգացնեք կարողություններն ու հմտությունները:

Գիտելիքների ստուգման համար նախատեսված են տարբեր բնույթի, ծավալի և ձևաչափի հարցաշարեր, որոնց արդյունքների հիման վրա կիրականացվի միավորային գնահատում

Դասընթացի  ողջ ընթացքում միմյանց հետ կհաղորդակցվենք տեղադրված ֆորումների միջոցով: Անհրաժեշտության դեպքում կկազմակերպվեն նաև համաժամանակյա հանդիպումներ` տեսակապի միջոցով (Zoom, Skype, Google Meet և այլն):

Հուսով եմ, որ ձեզանից յուրաքանչյուրը կցուցաբերի լուրջ և պատասխանատու մոտեցում, մեր համագործակցությունը կընթանա ջերմ մթնոլորտում և կլինի կառուցողական և արդյունավետ:

Գայանե Սիմոնյան

ՀՀ Կոտայքի մարզի Ակունքի միջնակարգ դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի

ՄԱՂԹՈՒՄ ԵՄ ՀԱՋՈՂՈՒԹՅՈՒՆ:


Դասընթացը աշակերտին կտա գիտելիքներ MS Excel էլեկտրոնային աղյուսակի մասին: Դասընթաց իավարտին աշակերտը կկարողանա աշխատել էլ. աղյուսակով:

Նպատակը՝      Համացանցը արագորեն ներթափանցում է մեր առօրյա կյանքի բոլոր ոլորտները

                       Սակայն համացանցը պարունակում է նաև բազմաթիվ վտանգներ, որոնք օրեցօր  

                        շատանում են և ակտիվանում:

                         «Անվտանգ համացանց» դասընթացի նպատակն է 11-14  տարեկան երեխաներին փոխանցել մի շարք հմտություններ համացանցի, դրանից անվտանգ օգտվելու կանոնների, համացանցում ճիշտ կողմնորոշվելու, ինչպես նաև համացանցի բացասական կողմերից խուսափելու վերաբերյալ:


Ողջույն հարգելի՛ գործընկերներ 

            «Դարձիր այն փոփոխությունը, որն ուզում ես տեսնել աշխարհում»: Մահաթմա Գանդի

Ժամանակակից կրթությունը, կարծես, անհնար է պատկերացնել առանց թվային գործիքների: Ուսումնական գործընթացն ավելի արդյունավետ և հետաքրքիր անցկացնելու համար մեզ անհրաժեշտ են նոր գործիքներ, որոնք աշակերտների համար կլինեն հետաքրքիր և մոտիվացնող: Մեզանից յուրաքանչյուրը ձգտում է այնպես կազմակերպել և իրականացնել իր դասը, որ աշակերտը տպավորվի, մեծ սիրով մասնակցի բոլոր դասերին: Դրա համար մենք պետք է հաճախակի կիրառենք առցանց գործիքներ, որոնք նպաստում են ուսման որակի բարձրացմանը և արդյունավետությանը:

Այս դասընթացի շրջանակում կուսումնասիրենք և կծանոթանանք այնպիսի առցանց գործիքների, որոնք կարելի է կիրառել ոչ միայն հեռավար ուսուցման ժամանակ, այլ նաև դեմ առ դեմ ուսուցման ժամանակ:

Դասընթացում կսովորենք կիրառել հետևյալ գործիքները՝

  1. Wheelofnames
  2. AnswerGarden
  3. WordWall
  4. Quizlet
  5. Baamboozle
  6. Mentimeter

Մաղթում եմ հաճելի և արդյունավետ համագործակցություն:

Դասընթացավար՝     Արմինե Գրիգորյան                                

Էլեկտրոնային փոստ՝  grigoryanarmine92@gmail.com


The geographical and climate peculiarities of the USA have unique formations.Title

The geographical, historical, cultural and political features of the USATitle

  • Սովորողները ստանան գիտելիքներ Պյութագորասի կենսագրականից, իմանան ու կարողանան ձևակերպել Պյութագորասի թեորեմը, ապացուցել այն։

  • Գիտակցեն թեորեմի կարևորությունը որպես համամարդկային ձեռքբերում ։

  • Զարգացնել նյութի վերաբերյալ խնդիրներ լուծելու կարողություններ։


 Այս դասընթացի ընթացքում դուք կցանոթանաք Աֆրիկա մայցամաքի հետ, կիմանաք նրա ափագծերի կտրտվածության, աշխարհագրական դիրքի, ռելիեֆի, կլիմայի, ներքին ջրերի, բնական զոնաների մասին:

Դասընթացը նախատեսված է ուսուցիչների համար: Այն բացահայտելու է ԿԱՊԿՈՒ աշակերտների հետ աշխատելու նրբություններն ու օրենքով սահմանված ընթացակարգերը: 

Դասի թեման-ՆԵՐՔԻՆ  ԷՆԵՐԳԻԱ

Չափորոշչային  պահանջները- Պատկերացում ունենա մարմնի ներքին էներգիայի, նրա փոփոխման եղանակների` աշխատանքի և ջերմափոխանակման մասին : Պատկերացում  ունենա ջերմահաղորդականության, կոնվեկցիայի, ճառագայթման մասին, կարողանա բերել օրինակներ: Կարողանա բացատրել ջերմահաղորդականության, կոնվեկցիայի և ճառագայթման մեխանիզմները: Իմանա <<տեսակարար ջերմունակություն>>և դրանց չափման միավորները, կարողանա դրանք հաշվարկել պարզ իրավիճակներում:Կարողանալ կառուցել մարմնի ջերմաստիճանի`   նրան հաղորդված ջերմաքանակից կախումն արտահայտող գրաֆիկը,  բացատրել նրա ընթացքը: Կարողանա նկարագրել էներգիայի պահպանման և փոխակերպման օրենքը մեխանիկական և ջերմային պրոցեսներում:

Դասի  նպատակը-Կարողանալ  բացատրել ջերմահաղորդականության, կոնվեկցիայի  և  ճառագայթման մեխանիզմները, նկարագրել էներգիայի պահպանման  և փոխակերպման օրենքը մեխանիկական  և  ջերմային պրոցեսներում:

Դասի խնդիրները-Ձևավորել կոնկրետ իրավիճակներում ներքին էներգիայի փոփոխման մեխանիզմները մեկնաբանելու կարողություններ: Զարգացնել ներքին էներգիայի, ջերմաքանակի հաշվարկման խնդիրներ լուծելու  կարողություններ:

Ուսուցումը  սովորողին  հնարավորություն  է  ընձեռելու.

Գաղափար  ունենալ ջերմային շարժման ,ներքին էներգիայի, նրա  փոփոխման եղանակներ, ջերմահաղորդականության, կոնվեկցիայի, ճառագայթման մասին: Իմանալ<<ջերմաքանակ>>,<<տեսակարար ջերմունակություն>>

մեծությունների, դրանց չափման միավորների մասին:Կարողանա լուծել որակական  և  հաշվարկային խնդիրներ:

Ուսուցչուհի՝ Բալաբեկյան Ռոզա Ջիվանի

Դասընթացի վերջում աշակերտները ծանոթ կլինեն զգայարաններին, գաղափար կկազմեն դրանց ֆունկցիայի և պահպանման անհրաժեշտության մասին, կկարողանան իրենց կարծիքը հայտնել և քննարկել ֆորումների հարթակում,  առիթ կունենան թեմայի շուրջ  լրացուցիչ  տեղեկությունների շնորհիվ ձեռք բերել  տարրական գիտելիքներ:

1. Տարծական պատկերներ

2.Պատկերացում գլանի մասին

3.Պատկերացում կոնի մասին

4.Պատկերացում գնդի մասին






Հեքիաթը բանահյուսական ժանր, գերազանցապես արձակ, բանավոր պատմվածք՝ կախարդական, արկածային, կենցաղային բովանդակությամբ, հյուսված գեղարվեստական հնարանքի յուրատեսակ միջոցներով։ Հեքիաթը բանահյուսության ժանրերից է, որտեղ հերոսները և դեպքերը պատկերված են չափազանցված կամ այլաբանորեն, հաճախ էլ՝ հրաշապատում ձևերով:

Համաշխարհային բանագիտության մեջ տարբեր տեսություններ ու կարծիքներ կան հեքիաթի ծագման ու ձևավորման վերաբերյալ։ Հեքիաթը կարճ պատմություն է՝ ավելի հաճախ բանահյուսական կերպարներով, ինչպիսիք են թզուկները, էլֆերըփերիները, հսկաները, գնոմները, գոբլիններըջրահարսերըտրոլներըմիաեղջյուրները կամ վհուկները, հեքիաթներում հաճախ հանդիպում է կախարդանք կամ մոգություն։ Հեքիաթները հաճախ շփոթվում են այլ բանահյուսական նմանատիպ ժանրերի հետ, օր՝ լեգենդները, առասպելները (վերջիններիս ներառած պատմություններում սովորաբար առկա է ճշմարտության նշույլ: Հեքիաթների մեջ ժողովուրդն արտահայտում է իր նվիրական երազանքներն ու ձգտումները: Այն ինչ կյանքում անհնար է եղել իրականացնել, մարդիկ ցանկացել են իրականացած տեսնել հեքիաթներում:

Հեքիաթներին բնորոշ են ժողովրդական պատկերավոր արտահայտությունները, չափազանցությունները, իմաստալից խոսքերը: Հաճախ էլ իրար են խառնված իրականն ու երևակայականն:



БИОГРАФИЯ С.ЕСЕНИНА

Դասընթացը նախատեսված է դասավանդող ուսուցիչների համար: Այն կօգնի ուսուցիչներին հարստացնել իրենց էլեկտրոնային գործիքների զինանոցը:



Քիմիան բնական գիտություն է , որն ուսումնասիրում է նյութի հատկությունները , փոխարկումները, բրանց բաղադրությունը և կառուցվածքը:
Chat Conversation End
Type a message...


Դասընթացը պատրաստել է  Լալա Միրզոյանը
 /Վանաձորի Գրիբոյեդովի անվ. թիվ 11ավագ դպրոցի ուսուցչուհի /

        Բարի գալուստ << Կրթական առցանց գործիքների կիրառումը դասապրոցեսին>>հեռավար դասընթացին:
 

  Տեխնոլոգիայի  աշխարհում շարունակական ինքնակրթության և մասնագիտական կատարելագործման նշանակությունն անընդհատ աճում է: Միշտ անհրաժեշտ Է  սեփական գիտելիքներն ու հմտություններն խորացնել:Ուսուցիչը միշտ այդ գործընթացի մեջ է. կրթվում է,կատարելագործվում է ու կատարելագործվում:ՈՒ միշտ  ձգտում է իր դասապրոցեսը դարձնի հետաքրքիր, մատչելի,գունեղ ու բովանդակալից:Հետևաբար ուսուցման պրոցեսը հետաքրքիր, բովանդակալից անցկացնելու համար կարելի է կիրառել մի շարք առցանց գործիքներ:Առցանց գործիքների  կիրառմամբ աշակերտները մեծ սիրով կմասնակցեն ուսումնական գործընթացին ձեռք կբերեն կարողություններ, հմտություններ և ստացած գիտելիքները կդառնան մնայուն:


 4-րդ դասարանում մաթեմատիկա առարկայի նպատակն է զարգացնել բնական թվերի հետ թվաբանական գործողություններ կատարելու, դրանց հատկությունները կիրառելու ունակությունները, խորացնել գիտելիքները բաժանարարի, բազմապատիկի, մեծությունների և դրանց չափման մասին, գաղափար տալ ամբողջի, մասի, կոտորակի մասին, ընդլայնել պատկերացումները երկրաչափական պատկերների մասին, գաղափար տալ կոորդինատային ճառագայթի, անկյան մասին:

                            Հովհաննես Շիրազ 

                                        1915-1984

       Շիրազը հոյակապ դեմք է մեր պոեզիայի Պառնասում,հորդաբուխ ու ճշմարիտ բանաստեղծ. նրա ամեն մի բանաստեղծությունը մի գյուտ է `զարմանալի պատկերներով: Հ. Շիրազը հայ ժողովրդի վշտի դարավոր մառախուղից ծագած աստղն է:        
                                                          Ավետիք Իսահակյան

       Հովհաննես Շիրազը հայ քնարերգության մնայուն արժեքներից է:

       Նա իր ստեղծագործության մեջ ի մի բերեց գարնան զարթոնքի տրամադրություններ, հայ  ժողովրդի պատմական բախտի փիլիսոփայությունը, մայրական սիրո բերկրանքը, աշխարհի առեղծվածի գաղտնիքները: Գրեց բանաստեղծություններ, պոեմներ ու քառյակներ և իր անկեղծությամբ ու անմիջականությամբ գրավեց ժողովրդի սիրտը: Սեր ասելը քիչ է, ժողովուրդն իրոք պաշտում էր նրան:


       

Take a Dive Into Retro Bollywood With Our Groovy Quiz — Spotify

Ողջու՜յն, սիրելի՛ գործընկեր, սկսում  ենք ՏՀՏ մի շարք գործիքների ուսուցման դասընթացը, որի արդյունքում հնարավոր կլինի առավել հեշտ և արդյունավետ կազմակերպել առցանց (հեռավար) դասեր:


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Դասընթացավար  և դասընթաց ստեղծող՝  հ.87 միջնակարգ դպրոցի  ուսուցչուհի  Անահիտ  Թևոսյան:


Хотите, чтобы в кругу друзей вас слушали с интересом, как говорят, затаив дыхание?
 В таком случае,  учитесь употреблять в своей речи меткие, краткие и образные выражения- фразеологизмы.


Աշխարհագրական դիրքը;Ափերի գծագրությունը;Մակերևույթը;Կլիման;Կլիմայական գոտիները,մարզերըԳետերը և լճերը;Բնական զոնաները,խոնավ հասարակածային ամնտառներ; Վերընթաց գոտիականությունը Անդերում;Մարդը Հարավային Ամերիկայում; Խոշորպետություները;

 1. Թումանյանի կյանքը

2. Թումանյան հասարակական գործիչը

3.Թումանյան ստեղծագործողը

4.Թումանյան հայը և հայրը

 

Սիրելի՛ աշակերտներ , առաջարկում եմ միասին տեղափոխվենք օվկիանոսների աշխարհ և բացահայտենք օվկիանոսների խորքում թաքնված գաղտնիքները : Ճանապարհորդության ընթացքում ձեզ կսապասվեն բազմաթիվ բացահայտումներ և փորձություններ (առաջադրանքների տեսքով ): Մաղթում եմ հետաքրքիր և բովանդակալից դասընթաց :      

Դասընթացի թիրախային խումբ են համարվում չորրորդ դասարանի աշակերտները։

Դասընթացը պատրաստել է Տաթևիկ Գալոյանը։



Մեսրոպ Մաշտոցը ծնվել է 361 կամ 362 թ,Հացեկաց գյուղում:Հայկական գրի ստեղծող,հայ գրության դպրոցի հիմնադիր,հայերենի առաջին ուսուցիչ,լուսավորիչ,Հայաստանի եկեղեցու վարդապետ:


 «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ»  դասընթաց

Դասընթացը մեկնարկում է 24․08․2020թ․

о   «Մուդլ» համակարգի  հնարավորություններ
о   հեռավար դասընթացների ստեղծում 
о   ուսանողների ներգրավում
о   հարցաշարի կազմում 
о   դասընթացի վարում

 «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ»  դասընթաց

Դասընթացը մեկնարկում է 24․08․2020թ․

о   «Մուդլ» համակարգի  հնարավորություններ
о   հեռավար դասընթացների ստեղծում 
о   ուսանողների ներգրավում
о   հարցաշարի կազմում 
о   դասընթացի վարում

 «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ»  դասընթաց

Դասընթացը մեկնարկում է 24․08․2020թ․

о   «Մուդլ» համակարգի  հնարավորություններ
о   հեռավար դասընթացների ստեղծում 
о   ուսանողների ներգրավում
о   հարցաշարի կազմում 
о   դասընթացի վարում

Դասընթացի նպատակն է հարստացնել աշակերտների բառապաշարը, ընդլայնել ստեղծագործական մտահորիզոնը, զարգացնել բանավոր խոսքը, լսելու և հասկանալու ունակությունները, ձևավորել երեխաների մեջ համագործակցային կարողություններ, ինչպես նաև ուսումնասիրել ածականի համեմատության աստիճանները։

Դասընթացի խնդիրներն են խաղի, տեսանյութի, տեքստի և երկխոսության միջոցով հարստացնել աշակերտների գիտելիքները "Seasons and Weather" թեմայի շուրջ, կարողանալ նկարագրել մարդկանց, առարկաները և բնության երևույթները կիրառելով ածականի համեմատության աստիճանները։

                                         Seasons

Դասընթացը նախատեսված է  աշակերտների մոտ խոսքի զարգացումը խթանելու իմ մոտեցումները ներկայացնելու համար: 

                              

          Սիրելի´ աշակերտներ, հայրենիքն այն երկիրն է, որտեղ մարդ ծնվել է ու որի քաղաքացին է:  Պատմականորեն տվյալ ժողովրդին պատկանող բնատարածքը` իր բնությամբ, բնակչությամբ, հասարակական և պետական կառուցվածքով, լեզվով, մշակույթով, կենցաղով, բարքերով և այլն:                                                     

        Այժմ կընթերցենք Սիլվա Կապուտիկյանի «Հայրենիք» բանաստեղծությունը` օգտագործելով արտահայտիչ միջոցները, որից հետո բանաստեղծության բովանդակությունը կհամեմատենք  էջի նկարի հետ:

      Նպատակն է` վերլուծել բնագրի բովանդակությունը` արտահայտելով սեփական զգացմունքներն ու տպավորությունները, նկարագրել հայրենի քաղաքը, գյուղը, կարողանալ անգիր արտասանել բանաստեղծությունը


Նախ, հակիրճ նկարագրեմ, թե ինչ է նշանակում «հուզական ինտելեկտ» ասվածը: Առհասարակ դիմացինին հեշտորեն հասկանալու և արդյունավետ փոխհարաբերություններ կառուցելու, ինչպես նաև՝ առօրյա խնդիրներ լուծելու համար, մենք պետք է կարողանանք հասկանալ նրա հույզերն ու զգացմունքները: Իսկ դա հասկանալու համար պետք է ունակ լինենք գիտակցել և ճանաչել սեփական հույզերի և զգացմունքների առաջացման աղբյուրները: Այդ ամենի գիտակցումն ու ճանաչումն անվանում են հուզական ինտելեկտ:

Եթե երեխան սկսի ճանաչել և հասկանալ սեփական հույզերն ու զգացմունքները, կարողանա դրանք կառավարել, դրան մեկտեղ՝ ունակ լինի ճանաչել նաև դիմացինի հույզերը, ապա նա շատ հեշտորեն կկարողանա փոխհարաբերվել ցանկացածի հետ: Ապագայում կկարողանա կառավարել սեփական կյանքն ու իրականացնել երազանքներն ու մտահղացումները:

Հուզական ինտելեկտի առկայությունը կարևոր է ցանկացած տարիքում, որպեսզի ունենանք գիտակցված, լիարժեք և երջանիկ կյանք: Այն կարևոր է նաև, որպեսզի մենք դիմացինի հետ կառուցենք վստահելի, կայուն և ներդաշնակ փոխհարաբերություններ: 

Ասյտեղ մենք ցույց կտանք իրավիճակներ ,մեթոդներ ,որոնք կօգնեն ձեզ երեխայի մոտ զարգացնել հուզական ինտելեկտը :   


                                                            


Նրանք,  որոնք  մտածում են  ապագայի մասին, պիտի ներկայում  պատրաստեն ապագայի  ճանապարհը       և   մտնելով    գալիք      օրեի  ուղին  չպիտի  շեղվեն  ու  շեղեն    նրանից։     Ժամանակի  ոճը   ժամանակի մտածողությունն է։     Որչափով  որ     այդ մտածողությունը  յուրացված  է  մի ազգի  կողմից, այդ չափով        էլ    ազգը    կենսունակ է։    Մեզ  չի  փրկի ոչ  մի պատնեշ  և  ոչ   մի   ազգային    սնապարծ ու   գոհունակ ինքնախաբեություն։ 

Այս դասընթացի ընթացքում դուք կիմանանք Տերյանի կենսագրության հիմնական դրվագները, ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը, ծրագրում ընդգրկված բանաստեղծությունների բովանդակությունը։ Դուք կկարողանաք ընդհանրացնել և ձևակերպել բանաստեղծությունների հիմնական գաղափարը, արտահայտիչ կարդալ կամ անգիր արտասանել բանաստեղծությունները, նկարագրել  և բնութագրել քնարական հերոսներին, ներկայացնել և արժևորել հեղինակի հույզերը, զգացմունքները, կիրառած գեղարվեստական հնարներն ու միջոցները։




Ողջու՜յն, սիրելի՛ գործընկեր, մեկնարկում ենք ՏՀՏ մի շարք գործիքների ուսուցման դասընթացը, որի արդյունքում հնարավոր կլինի առավել հեշտ և արդյունավետ կազմակերպել առցանց (հեռավար) դասեր:

Խաչատուր Աբովյանի կյանքը և ստեղծագործությունը: Վեպ, դիպաշար: <<Վերք Հայաստանի>>վեպը:

.

Моя семья – мое богатство

Семья – это самое главное, что есть в жизни каждого человека. Именно в семье мы учимся любить, понимать друг друга, заботиться о близких, прощать обиды, уважать старших. Родные  всегда окажут поддержку в трудную минуту, помогут словом и делом. Любящие тебя люди обязательно порадуются твоим успехам и достижениям, и даже разделят с тобой горечь неудач, а ведь это так необходимо: знать, что ты не один.
Семья – это МЫ. Семья – это я,
Семья – это папа и мама моя,
Семья – это Алик — мой дядя родной,
Семья – это котик пушистенький мой,
Семья – это бабушки моя дорогая,
Семья – это елка в красивом наряде,
Семья – это праздник за круглым столом,
Семья – это счастье,
Семья – это дом,
Где любят и ждут, и не помнят о злом!

Я бесконечно счастлива, что у меня есть настоящая семья и     мне очень хочется  рассказать о своих близких. Мои родные всегда готовы поддержать меня в трудную минуту, бабушка и мама дают мудрые советы, а дядя Алик помогает мне делать уроки.
Любая семья должна иметь традиции, которые бережно сохраняются всеми поколениями. У нас в семье, например, есть традиция собираться вечером за столом, но не только для того, чтобы поужинать, а поделиться друг с другом, как прошел день. По-моему, это очень важно, ведь современные люди так мало общаются.
Семья - это счастье, любовь и удача,
Рождение детей, первый шаг, первый лепет,
Мечты о хорошем, волнение и трепет.
Семья - это труд, друг о друге забота,
Семья - это много домашней работы.
Семья - это важно!
Семья - это сложно!
Но счастливо жить одному невозможно!
Всегда будьте вместе, любовь берегите,
Обиды и ссоры подальше гоните.
Хочу, чтоб про нас говорили друзья:
Какая хорошая Ваша семья!




Կդիտարկենք միայն ինֆորմացիայի այն տեսակները, որոնք տեխնիկական սարքերը (մասնավորապես համակարգիչը) ընկալում են.




Հալոգեններ թեման նախատեսված է 9-րդ դասարանի աշակերտների համար։


Հալոգեններ (հուն․՝ ἁλός-աղ և γένος-ծնող, առաջացնող, քանի որ մետաղների հետ միանալիս առաջացնում են աղ), Մենդելեևի պարբերական համակարգի 7-րդ խմբի գլխավոր (Ա) ենթախմբի տարրերը[1]՝ ֆտորքլորբրոմյոդաստատ[2]։ Այդ անունը ստացել են այն պատճառով, որ բազմաթիվ մետաղների հետ առաջացնում են մեծ գործածություն ունեցող աղեր:

Առաջինը հայտնաբերվել է քլորը1774, մյուսները` մի քանի տասնամյակ անց.


   Սիրելի՛ աշակերտներ , առաջարկում եմ միասին տեղփոխվենք հին  աշխարհ և բացահայտենք հին աշխարհի գաղտնիքները : Ճանապարհորդության ընթացքում ձեզ կսապասվեն բազմաթիվ փորձություններ (առաջադրանքների տեսքով ) : Մաղթում եմ հետաքրքիր և բովանդակալից դասընթաց :                                                                                                     

                                           

       Խոսքի ուսուցումն ամենաբարդ և բազմակողմանի աշխատանքներից մեկն է: Եվ ամենևին էլ պատահական չէ, որ մանկավարժների տարբեր սերունդներ դարեր շարունակ զբաղվել են այդ խնդրի ուսումնասիրությամբ, սակայն առ այսօր էլ այն իր համակողմանի պարզաբանումը չի ստացել` ինչպես հարցի տարբեր կողմերի ճիշտ լուսաբանման, այնպես էլ նյութի ընդգրկման ծավալի ու խորության առումով:                                                                                                                                                                                                          Անկասկած, բառապաշարը խոսքի համար այն կարևոր ու անփոխարինելի շինանյութն է, այն ատաղձը, որից ձևավորվում է յուրաքանչյուր անհատի խոսքը:                                                                                                                                                                        Ճկուն է մարդկային լեզուն, այն պետք է լինի տրամաբանված խոսքի թագավորություն: Եվ այդ խոսքի թագավորության մեջ իրենց ուրույն տեղն ունեն դարձվածքները:


Դասընթացը լայնածավալ ինֆորմացիան պահպանելու և մշակելու ժամանակակից համակարգչային տեխնոլոգիաների կիրառմամբ որոշակի նպատակով կառուցվածքայնացված տվյալների ղեկավարման համակարգերի ստեղծման և կարագաբերման առանաձնահատկությունների մասին է;

Ողջույն սիրելի  երեխաներ: Այս դասընթացի միջոցով  դուք կծանոթանաք Հայաստանի ձեռակերտ և ոչ ձեռակերտ հրաշալիքների հետ:

Դասընթացը պատրաստեց Երևանի հ. 177 հիմնական դպրոցի դասվար՝ Կիմա Պապայանը: 
















÷  ընդհանրացնել  և  ամբողջացնել  անկյան  և  թվի  սինուսի  ու  կոսինուսի,  թվային  ֆունկցիաների,  նրանց  որոշ  հատկությունների,  գրաֆիկների  ձևափոխությունների  մասին  ձեռք  բերած  գիտելիքները,

÷ համակարգել  սինուս  և  կոսինուս  ֆունկցիաների  մասին  գիտելիքները  և  մեկնաբանել  դրանց  հատկությունները  գրաֆիկորեն,  

÷ ձևավորել  ֆունկցիաների  ուսումնասիրության  ընթացքում  նրանց  գրաֆիկների  ներգրավման  կարողություններ,

÷ զարգացնել   առաջադրանքերը  կատարելիս  ձեռք  բերած  գիտելիքները  կիրառելու  հմտություններ,

÷ ցույց  տալ    սինուսի և  կոսինուսի  օրենքներով  նկարագրվող  առօրյա  երևույթների  օրինակներ  և  կարևորել  այդ  ֆունկցիաների  կիրառական  նշանակությունը,

÷  հիմք  ստեղծել  ֆիզիկայի  դասընթացում  ներդաշնակ  տատանումների  վերաբերյալ  թեման   ուսումնասիրելու  համար:


Դասի գլխավոր նպատակը սովորողների կողմից նոր նյութի յուրացումն է:

Կծանոթանանք տարվա եղանակներին, կսովորենք նոր բառեր:

Կներմուծենք  տարվա եղանակների և օրվա եղանակին առնչվող բառապաշար 

 Կզարգացնենք պարզ նախադասություններով և կառույցներով տարվա և օրվա եղանակները նկարագրելու կարողություններ 

Կձևավորենք  օրվա/շաբաթվա եղանակի տեսության վերաբերյալ բանավոր տեղեկատվության ընկալման հմտությունները 

Կզարգացնենք օրվա եղանակի մասին տեղեկատվություն փոխանակելու կարողություններ 

Կձևավորենք տարվա և օրվա եղանակին համապատասխան հագուստ կրելու կարևորության գիտակցություն



Դասընթացը պատրաստել է Նաիրա Մանուկյանը (Երևանի ՍտԼիսիցյանի անվան հ34  հիմնական դպրոցի ՀԱՅՈՑ ԼԵԶՎԻ  ուսուցչուհի): Այն տևելու է 3 շաբաթ,յուրաքանչյուր շաբաթ ուսումնասիրելու ենք մի թեմա:

Նպատակներ


Գիտելիք՝  Գոյական խոսքի մասի ընդհանուր  իմաստի ընկալում, ձևաբանական  առանձնաատկությունների իմացություն, տեսակների տարբերակում, շարայուսական դերի իմացություն, գրավոր խոսքի զարգացում։ ։

Կարողություն և հմտություն՝ գիտելիքը գործնականում կիրառելու կարողության ձևավորում, արդյունավետ աշխատելու, միմյանց օգնելու, խրախուսելու, համագործակցելով խնդիրներ լուծելու հմտության ձեռքբերում։                                          Արժեքային համակարգ՝  գեղագիտական ճաշակի զարգացում։

 ․Խնդիրները։  Տարբերել գոյականը նյութը  համակարգել, մտքեր փոխանակել, ընդհանրացնել

Մաղթում եմ հաջողություն և արդյունավետ աշխատանք։

Խոսքի մասեր, լեզվի բառապաշարի բառաքերականական խմբերն են, որոնք ընկած են քերականական կառուցվածքի հիմքում։ Խոսքի մասերը հատուկ են աշխարհի բոլոր լեզուներին, բայց, պայմանավորված լեզվի հիմնականում կառուցվածքային տիպով, տարբեր է նրանց որոշման հիմունքը, ուրեմն և՝ քանակը։ Ձևական քերականությունը որպես տարբերակման միջոց ընտրել է բառերի ձևը, ձևական հատկանիշները (Պեշկովսկի, Ուշակով) կամ համատեղել դրանց ձևն ու արտահայտած իմաստը (Մ. Աբեղյան)։ Ըստ լեզվաբան Գուրգեն Սևակի՝ խոսքի մասերը, ինչպես և մյուս լեզվական կատեգորիաները, ունեն նաև իմացաբանական արժեք և արտացոլում են մարդու մտածողության զարգացումը՝ աստիճանական առաջընթացի ժամանակ իմացության և լեզվի հարստացման ճանապարհին։ Աճառյանի կարծիքով, եթե խոսքի մասը փոխում է իր գործածությունը, ապա փոխում է նաև խոսքի մասը (օրինակ՝ թագավորհույն)։ Նա նաև բերում է այլ օրինակներ, թե ինչպես են արտահայտությունները, բառակապակցությունները դառնում լեզվական մեկ միավոր և սկսում կիրառվել որպես անուն խոսքի մաս (ասեկոսե, Հայսմավուրք)։ Երևույթը տիպական է նաև այլ լեզուների համար (ֆրանսերեն, անգլերեն, զիրյեներեն)։ Բառերի տեսակների այսպիսի փոխանակությունը Աճառյանն անվանում է փոխակարգություն (hypostase): Մանվել Ասատրյանը տվյալ բառի խոսքիմասային պատկանելությունը որոշելու համար հաշվի է առնում հետևյալ տվյալները․

  1. բառի ընդհանուր իմաստ,
  2. բառի ձևավորումն ու ձևաբանական առանձնահատկությունները,
  3. բառի շարահյուսական կիրառությունները։

Ըստ արդի լեզվաբանության ընդունված հայեցակարգի՝ հայերենի խոսքի մասերը տասն են՝ գոյականածականթվականդերանունբայմակբայկապ (նախադրություն և ետադրություն), շաղկապվերաբերականձայնարկություն, որոնք որոշվում են համապատասխան բառախմբերի ընդհանուր նշանակությամբ։


Խոսքի մասեր, լեզվի բառապաշարի բառաքերականական խմբերն են, որոնք ընկած են քերականական կառուցվածքի հիմքում։ Խոսքի մասերը հատուկ են աշխարհի բոլոր լեզուներին, բայց, պայմանավորված լեզվի հիմնականում կառուցվածքային տիպով, տարբեր է նրանց որոշման հիմունքը, ուրեմն և՝ քանակը։ Ձևական քերականությունը որպես տարբերակման միջոց ընտրել է բառերի ձևը, ձևական հատկանիշները (Պեշկովսկի, Ուշակով) կամ համատեղել դրանց ձևն ու արտահայտած իմաստը (Մ. Աբեղյան)։ Ըստ լեզվաբան Գուրգեն Սևակի՝ խոսքի մասերը, ինչպես և մյուս լեզվական կատեգորիաները, ունեն նաև իմացաբանական արժեք և արտացոլում են մարդու մտածողության զարգացումը՝ աստիճանական առաջընթացի ժամանակ իմացության և լեզվի հարստացման ճանապարհին։ Աճառյանի կարծիքով, եթե խոսքի մասը փոխում է իր գործածությունը, ապա փոխում է նաև խոսքի մասը (օրինակ՝ թագավորհույն)։ Նա նաև բերում է այլ օրինակներ, թե ինչպես են արտահայտությունները, բառակապակցությունները դառնում լեզվական մեկ միավոր և սկսում կիրառվել որպես անուն խոսքի մաս (ասեկոսե, Հայսմավուրք)։ Երևույթը տիպական է նաև այլ լեզուների համար (ֆրանսերեն, անգլերեն, զիրյեներեն)։ Բառերի տեսակների այսպիսի փոխանակությունը Աճառյանն անվանում է փոխակարգություն (hypostase): Մանվել Ասատրյանը տվյալ բառի խոսքիմասային պատկանելությունը որոշելու համար հաշվի է առնում հետևյալ տվյալները․

  1. բառի ընդհանուր իմաստ,
  2. բառի ձևավորումն ու ձևաբանական առանձնահատկությունները,
  3. բառի շարահյուսական կիրառությունները։

Ըստ արդի լեզվաբանության ընդունված հայեցակարգի՝ հայերենի խոսքի մասերը տասն են՝ գոյականածականթվականդերանունբայմակբայկապ (նախադրություն և ետադրություն), շաղկապվերաբերականձայնարկություն, որոնք որոշվում են համապատասխան բառախմբերի ընդհանուր նշանակությամբ։


Ողջու՜յն, հարգելի՛ մասնակից․․․                                                                                                                                                    <<Հայոց լեզվի պատմություն>> դասընթացը մի հետաքրքիր նավարկություն  է հայոց լեզվի անցած բարդ ու փառապանծ ճանապարհով։ Այդ նավարկության  ընթացքում ավելի կկատարելագործեք Ձեր գիտելիքները հայոց լեզվի ծագման, ցեղակցական ընդհանրությունների, նախապատմության, զարգացման փուլերի վերաբերյալ։։  Բառերի <<կենսագրությունները>> առավել  հետաքրքրաշարժ կդարձնեն մեր ճամփորդությունը։                       

Կապակցված խոսքի զարգացում : 
Պատմության, նախադասության, բառի, վանկի, հնչյունի մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդում:
Կարդալու սկզբնական կարողությունների զարգացում: ՈՒսուցանել Գ հնչյուն-տառը :
Գ հնչյունի-տառի ընկալման, բառի մեջ տեղի որոշման կարողությունների ձևավորում:
Բառը հնչյունային վերլուծության ենթարկելու կարողության ամրակայում: Տրված տառերով բառեր կազմելու կարողության ամրապնդում: 
 Գ տառի գրություն կարողության ձևավորում:



Ծիսական երգերը նվիրված են ժողովրդական ավանդույթներին և արարողություններին: Դրանք հարսանեկան,տարբեր ծեսերին ու տոնակատարություններին նվիրված երգեր են.Սուրբ Ծնունդ,Բարեկենդան,Համբարձում,Զատիկ,Վարդավառ և այլն:                                                1.Հարսանեկան երգ-Հարսանիքի օրերին հարսին և փեսային թագուհի և թագավոր էին կարգում և մի քանի օր շարունակ գեղեցիկ երգերով գովաբանում:

                                                                                                                                               2.Սուրբ Ծնունդ-Հիսուս Քրիստոսի ծննդյան տոնն է,որին նախորդում է մեկ շաբաթ տևող փոքր պահքը:Սուրբ Ծնունդի օրը մաիդիկ միմյան ողջունում են և ասում.Քրիստոս ծնավ և հայտնեցավ,մեզ և ձեզ մեծ ավետիս-Օրհնյալ է հայտնությունը Քրիստոսի:                                                                     3.Բարեկենդան-Գարնանամուտի տոն է՝ կապված բնության զարթոնքի հետ:Ժամանակին Բարեկենդանը գարնանային Ամանորի տոն  եղել,որի ժամանակ մարդիկ  մի ամբողջ շաբաթ երգել են ու պարել,խաղեր կազմակերպել:                      4.Համբարձում-Այս տոնին գյուղի աղջիկները դաշտ էին գնում,ծաղկեփնջեր կազմում և բաժանում մարդկանց:Համբարձման օրը մարդիկ գնում են բնության գիրկ ուրախանում,երգում ու պարում:                                                           5.Զատիկ-Հիսուս Քրիստոսի հարության տոնն է,որը հաջորդում է յոթ շաբաթ տևող Մեծ պահքին:Այդ օրը մարդիկ միմյանց ասում են.Քրիստոս հայրավ ի մեռելոց-Օրհնյալ է հարությունը Քրիստոսի:                                                6.Վարդավառ-Տոնը կատարվում է տարվա ամենաշոգ ամսին՝ հուլիսի կեսերին:Հին ժամանակներում տոնը նվիրված է եղել ջրերի աստվածուհուն,որի ժամանակ իրար վրա ջուր են ցողել՝ ի սեր աստվածուհու,որպեսզի առատ բերք ուղարկի:

The  English course  is for those who are interested in English speaking, writing and communicating. Welcome to the Moodle -Open-Source Learning Platform

«Цветик-семицветик» – добрая, поучительная сказка о девочке Жене и волшебном цветке. Помогать другим – большое счастье, и главная героиня поняла это на собственном примере. 
Краткое содержание, краткий пересказ сказки "Цветик-семицветик"
Девочка Женя отправилась в магазин за баранками и купила семь баранок для всей семьи. Она пошла обратно и смотрела по сторонам, считала ворон. В это время незнакомая собака пристроилась сзади и съела все баранки.
Увидела это Женя, рассердилась, погналась за собакой. Собаку не догнала и сама заблудилась.
Но вышла на встречу девочке старушка и отвела ее в сад. Утешила девочку, сказала, что есть у нее волшебный цветок - цветик-семицветик, который может исполнять любые желания. Надо только оторвать один из семи лепестков и сказать волшебные слова.
Обрадовалась Женя, загадала дома оказаться с баранками - так и вышло. Хотела Женя поставить драгоценный цветок в вазочку, но опять начала ворон считать и выронила вазочку. Вазочка разбилась, мама заругалась, девочка испугалась. Оторвала еще один лепесток и пожелала, чтобы ваза целой стала. Так и случилось.
Вышла Женя во двор, а там мальчишки в папанинцев играют, будто на льдине они. Женю к себе в игру не берут. Загадала Женя оказаться на северном полюсе, и там и оказалась. Лед вокруг, сугробы, мороз, а она в летнем платьице. Сразу замерзла. Тут еще и медведи вышли, тоже семь. Испугалась Женя, сорвала еще лепесток и снова во дворе оказалась. А мальчишки над ней смеются, в то что она на северном полюсе была не верят.
Пошла Женя в другой двор и увидела девочек с разными красивыми игрушками. Захотелось Жене тоже игрушек, она и загадала, чтобы все игрушки ее стали. Тут со всех сторон повалили игрушки, самые разные, всю улицу запрудили. Испугалась Женя, еще лепесток оторвала и игрушки обратно в  магазины убрались.
Удивилась Женя - шесть лепестков потратила, а никакого удовольствия не получила.
Думала-думала Женя, что еще загадать, и вдруг видит очень красивый мальчик. Подошла к нему, познакомилась. Мальчика Витей звали, но не мог он с ней играть, потому что хромой был. Засмеялась тут Женя, сорвала последний лепесток и загадала самое верное желание.
Мальчик Витя сразу выздоровел и стал играть с Женей.

    Դասի  նպատակները Տեղեկություններ  ձեռք  բերել  եղևնու, նրա նշանակության,որպեսամանորյա  զարդ  օգտագործելու մասին:
    Դասի  խնդիրները
    Կարդալ  բնագիրը, կատարել  բառային  աշխատանք ,                          ցուցադրել  պաստառներ  ձմռան և  Ամանորի  վերաբերյալ
    Վերջնարդյունք Աշակերտները  պետք  է  տեղեկացված  լինեն   եղևնու , նրա   նշանակության, որպես  ամանորյա  զարդ օգտագործելու    մասին:
     Կարողանան հստակ  առոգանությամբ կարդալ       բնագիրը, բացատրել  բնագրում  եղած  անծանոթ  բառերը:


    1․Սահմանել բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվերի բազմությունը։

    2․Սահմանել թվային ուղիղ։

    3․Ցույց տալ ո՞ր բազմություններն են նշանակում N, Q, Z տառերով։

    4․ Ո՞ր թվերն են գրվում  անվերջ պարբերական կամ վերջավոր տասնորդական կոտորակով։

    5․ Վերջավոր տասնորդական կոտորակը գրվու՞մ է արդյոք անվերջ պարբերական տասնորդական կոտորակի տեսքով։

    6․ Ինչպե՞ս է որոշվում թվային ուղղի վրա a և b թվերին համապատասխանող կետերի հեռավորությունը։

    7․ Ի՞նչ հատկություններ ունի իրական թվի ամբողջ աստիճանը։

    8․Ի՞նչ օրենքների են ենթարկվում իրական թվերի գումարումն ու բազմապատկումը։

    Սիրելի աշակերտներ մաղթում եմ ձԵԶ ՀԱՋՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

    Սիրելի աշակերտներ մաղթում եմ ձեզ հաջողություն