Կայքի նորություններ
Ուշադրություն․ Համակարգում հեռավար դասընթաց վարելու հնարավորություն ստանալու համար պետք է ներկայացվի դասընթացի համառոտ նկարագրությունը (նպատակը, աշխատակարգը) և բովանդակության 85%-ը, որը բավարարում է ձևակերպված չափանիշներին։
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթացներ* ուսուցիչն... |
(всего слов - 491)
Старые темы ...
Пропустить категории курсов
Категории курсов
Հեռավար ուսուցում 2021 (632)
Փորձնական դասընթացներ (319)
Մաթեմատիկա (192)
Ֆիզիկա (32)
Քիմիա (55)
Ինֆորմատիկա (43)
Պատմություն (83)
Կենսաբանություն (46)
Օտար լեզուներ (183)
Բնագիտություն (33)
Miscellaneous (55)
Մաթեմատիկա (3)
Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data/newmoodle/newlearning/mod/survey/lib.php on line 1204
Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data/newmoodle/newlearning/mod/feedback/lib.php on line 3549
Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data/newmoodle/newlearning/mod/scorm/lib.php on line 1771
Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data/newmoodle/newlearning/mod/scorm/lib.php on line 1785
Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data/newmoodle/newlearning/mod/scorm/lib.php on line 1791
Пропустить доступные курсы
Доступные курсы
- Учитель: Margarita Navoyan
- Учитель: Lilit Sargsyan
- Учитель: Մարիետա Աբովյան
- Учитель: Մարիետա Աբովյան
- Учитель: Արմենուհի Ադամյան
- Учитель: Արմենուհի Ադամյան
- Учитель: Նարե Այնազյան
- Учитель: Աննա Անանյան
- Учитель: Ռաիսա Ավետիսյան
- Учитель: Անահիտ Գևորգյան
- Учитель: Լիլիթ Գևորգյան
- Учитель: Սոնա Գևորգյան
- Учитель: Նաիրա Երկանյան
- Учитель: Անուշ Թորոսյան
- Учитель: Գոհար Լորտիկյան
- Учитель: Կարինե Խաչատրյան
- Учитель: Աստղիկ Կարապետյան
- Учитель: Նոնա Հարությունյան
- Учитель: Լիանա Հովակիմյան
- Учитель: Լուսինե Հովհաննիսյան
- Учитель: Վարդանուշ Հովհաննիսյան
- Учитель: Անահիտ Մալյան
- Учитель: Ալվարդ Մանուկյան
- Учитель: Սյուզաննա Մանուկյան
- Учитель: Քրիստինե Մարդանյան
- Учитель: Աղավնի Մարտիրոսյան
- Учитель: Լիաննա Մինասյան
- Учитель: Գոհար Միքայելյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
- Учитель: Տաթևիկ Յափունջյան
- Учитель: Մարգարիտա Նավոյան
- Учитель: Հեղինե Շահինյան
- Учитель: Արաքսյա Պետրոսյան
- Учитель: Էլեոնորա Պետրոսյան
- Учитель: Հասմիկ Պողոսյան
- Учитель: Տաթև Պողոսյան
- Учитель: Սուզաննա Սահակյան
- Учитель: Էդիտա Սարգսյան
- Учитель: Մարիետա Դումիկյան
- Учитель: Մարիետա Դումիկյան
- Учитель: Անուշ Թորոսյան
- Учитель: Վարդանուշ Հովհաննիսյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
Ներածություն
Ողջույն , հարգելի՛ մասնակիցներ....
Ձեզ եմ ներկայացնում « Առողջագիտության ուսումնասիրությունը՝ որպես դարի արհավիրքի
դեմ պայքարի միջոց» թեմայով դասընթացը: Դասընթացի նպատակն է առողջագիտության և նրա
հարակից գիտությունների, մասնավորապես, իմունոլոգիայի ուսումնասիրության միջոցով պայքարել
դարի արհավիրք հանդիսացող համավարակի դեմ: Չէ՞ որ մանկավարժի թե՛ անհատական , թե՛ մասնագիտական
պատրաստվածությամբ և հմտությամբ է պայմանավորված, թե ինչպիսի կարողություններով քաղաքացիներ
կձևավորվեն հանրակրթական հաստատություններում:
Դասընթացը նախատեսված է այն մանկավարժների համար, ովքեր, ձևավորելով, ամրապնդելով սեփական
առողջությունը, կդաստիարակեն առողջ քաղաքացի և կձևավորեն առողջ հասարակություն:
Դասընթացը տևելու է 4 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված
ֆորումների օգնությամբ: Յուրաքանչյուր շաբաթ ձեզ հասանելի կլինի տվյալ շաբաթվա համար
նախատեսված նյութերը և հարթակները:

- Учитель: Անի Սարգսյան
Բնությունը տիեզերքն է` իր բազմաբնույթ դրսևորումներով, որում ամեն բան սերտորեն կապված են միմյանց:
«Բնությունը կատակներ չի ճանաչում, նա միշտ արդարացի է ...Միշտ լուրջ է...միշտ խիստ է... Նա միշտ ճշմարտացի է... Սխալները և մոլորությունները մարդկանցից են բխում»
- Учитель: Անի Նիկողոսյան
Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար`Սաթենիկ Վարդանյան
/ՀՀ Կոտայքի մարզի Հրազդանի Ա. Մռավյանի անվան N4 հիմնական դպրոց/
- Учитель: Սաթենիկ Վարդանյան
Հարգելի՛ գործընկերներ
21-րդ դարի շարունակական փոփոխությունների մեջ պետք է զարգանա կյանքի հմտություններով օժտված սերունդ, որը մրցունակ կլինի իր քննադատական մտածողությամբ,հաղորդակցվելու և համագործակցելու առավել դրսևորումներով։ Այս դասընթացում միասին կփորձենք բազմազան մեթոդների կիրառությամբ, որոնց նկարագրությունը կից կտրվի, ներկայացնել հայ մեծանուն բանաստեղծ Համո Սահյանի բանաստեղծությունների ուսուցման մի քանի օրինակներ։
Համո Սահյանը հայ քնարերգության պատկառելի ներկայացուցիչներից է, որն առաջնակարգ տեղ է գրավում հետչարենցյան շրջանի բանաստեղծության մեջ: Իր փիլիսոփայական խորությամբ, հայրենի բնաշխարհի պատկերային հարստությամբ, սիրո նրբին շերտերը թափանցելու շնորհիվ բանաստեղծը կարողանում է գրավել ընթերցողի սիրտը, նրան իր հետ տանել դեպի անսահմանություն՝ մերթ հանդարտ, մերթ խելահեղ պոռթկումներով ,մերթ անմիջական մտերմությամբ:
ՍՈՒՍԱՆՆԱ ՀԵՐԳՆՅԱՆ/ Զիրոյան/, Գավառի ավագ դպրոցի հայոց լեզվի և հայ գրականության ուսուցչուհի
- Учитель: Սուսաննա Հերգնյան
Դասընթացը նախատեսված է հանրակրթական դպրոցուն աշխատող բոլոր մանկավարժների համար։ Կներկայացնեմ դժվար դաստիարակվող երեխաներւ հետ տարվող աշխատանքների առանձնահատկությունները, կբեևեմ իմ փորձից օրինակներ։
- Учитель: Լիլիկ Այվազյան
- Учитель: Արմենուհի Կարապետյան
- Учитель: Արմինե Կոստանդյան
- Учитель: Կարինե Հարությունյան
- Учитель: Արմինե Նալբանդյան
- Учитель: Նաիրա Ղազումյան
Դասընթացի թիրախային խումբը մաթեմատիկայի ուսուցիչներն են:Դասընթացը ներկայացնում է ուսուցչի կատարելիք ախշատանքը Պյութագորասի թեորեմը սովորողներին հաղորդելիս:

- Учитель: Նունե Աղասարյան
Կներկայացնեմ հայկական մշակույթը գորգործության և հայկական տարազների մեջ:
- Учитель: Մարիաննա Արզումանյան
Դասընթացը նախատեսված է տարբեր առարկաների ուսուցիչների համար: Ընտրվել են համեմատաբար հասանելի և օգտակար մեդիա գործիքներ՝ առկա և հեռավար դասերի առավել արդյունավետ կազմակերպման համար:

- Учитель: Անի Ավետյան
- Учитель: Սուսաննա Հերգնյան
- Учитель: Արփի Մախսուդյան
- Учитель: Մարինե Մախսուդյան
- Учитель: Մերի Մախսուդյան
- Учитель: Դեղձանիկ Չոմոյան
- Учитель: Լալա Սահակյան
- Учитель: Լիա Սարիբեկյան
- Учитель: Նունե Օսեյան
Դասընթացը նախատեսված է սեփական մեթոդները ներկայացնելու նպատակով: Այն կտևի 5 շաբաթ:
- Учитель: Արմինե Նալբանդյան
Դասընթացը նախատեսված է օտար լեզուն դասավանդող ուսուցիչների համար։ Այն միտված է օգնելու վերջիններին արդյունավետ պլանավորել ուսուցանվող ուսումնական միավորը, օրվա դասը՝ հիմնվելով պետական չափորոշիչների, ԼԻԵՇ-ի հիմնական պահանջների, ինչպես նաև ուսումնառության համընդհանուր ձևավորման արդի պահանջների վրա։
Դասընթացը ֆրանսերենով է։
Դասընթացի ավարտին մասնակիցները կիմանան ինչ է ուսումնական միավորը, որոնք են նրա ենթամիավորները, դասի պլանավորման փուլերը ,կծանոթանան ուսուցման արդյունավտ մեթոդներին և գնահատման անհրաժետությանն ու ձևերին։
Կկարողանան արդյունավետ պլանավորել ուսումնական միավորը, օրվա դասը, մշակել արդյունավետ գործողություններ դասի վերջնարդյունքներին հասնելու համար, կիրառել գնահատման համապատասխան գործիքներ։

- Учитель: Վերգինե Հարությունյան
- Учитель: Նաիրա Ղևոնդյան
Միջառարկայական ինտեգրում
- Учитель: Երջանիկ Սարգսյան
один из самых известных писателей и философов в мире. Его взгляды и убеждения легли в основу целого религиозно-философского течения, которое называют толстовством. Литературное наследие писателя составило 90 томов художественных и публицистических произведений, дневниковых заметок и писем, а самого его не раз номинировали на Нобелевскую премию по литературе и Нобелевскую премию мира.
- Учитель: Արմենուհի Շահբազյան
- Учитель: Անահիտ Թամրազյան
Կրակային պատրաստություն
Կրակային պատրաստություն, մարտական պատրաստության կարևորագույն մասերից մեկը անձնակազմի ուսուցման համակարգ՝ հաստիքային զենքի կիրառման գիտելիքների և հմտությունների յուրացման ու կատարելագործման նպատակով։ Այս բաժինը ընդգրկում է հիմնականում զենքի հիմնական մասերի, հրաձգության հիմունքների, ձևերի ու կանոնների, մարտի դաշտի հեռավորության որոշման նռնակի հետ գործողությունների կատարման ինչպես նաև հրաձգության վարժությունների կատարման հիմունքները։ Զենքի նյութական մասի ուսուցումը ընդգրկում է զենքի մարտական հատկությունները, մասերի ու մեխանիզմների կառուցվածքը և դրանց նշանակությունը։ Կարևոր նշանակություն ունի նաև ինքնաձիգի կամ որևէ մարտական զենքի պահպանությունը, խնամքը և մի շարք այլ գործողություններ։ Հրաձգության կանոնների իմացությունն ամենակարևոր պայմաններից է մարտի դաշտում։ Ձեռքի նռնակի նետման ուսուցումը նպատակ ունի սովորեցնել մարտական իրավիճակի տարբեր պայմաններում ճիշտ ուղղությամբ նետել նռնակը և ճիշտ նշանակետին հասցնել։
Անվտանգության կանոնները կրակային պատրաստությունում
Պարապմունքի ժամանակ
- Պարապմունքից առաջ ղեկավարի հրամանով կամ ինքնուրույն ստուգել լիցքը
- Կտրականապես արգելվում է զենքն ուղղել մարդկանց ուղղությամբ
- քանդել-հավաքելու ժամանակ պահպանել 2 մետր հեռավորությունը
Հրաձգության ժամանակ
- հրաձգարանից հեռացնել շնչավոր էակներին
- Զենքը թույլատրվում է լիցքավորել միայն ԿՐԱ՛Կ հրամանից հետո
- Կրակի դադարեցման գծում լիցքաթափե՛լ զենքը
Պարապմունքի ժամանակ
- Պարապմունքից առաջ ղեկավարի հրամանով կամ ինքնուրույն ստուգել լիցքը
- Կտրականապես արգելվում է զենքն ուղղել մարդկանց ուղղությամբ
- քանդել-հավաքելու ժամանակ պահպանել 2 մետր հեռավորությունը
Հրաձգության ժամանակ
- հրաձգարանից հեռացնել շնչավոր էակներին
- Զենքը թույլատրվում է լիցքավորել միայն ԿՐԱ՛Կ հրամանից հետո
- Կրակի դադարեցման գծում լիցքաթափե՛լ զենքը
Կանոններ կրակ վարելու և դադարեցնելու մասին
Արգելվում է կրակ վարել՝
- այն ուղղությամբ որտեղ վտանգ կա
- Արգելվում է կրակել ԴԱԴԱ՛Ր հրամանից հետո
- մինչև կրակի վարման սահմանագծից դուրս գալը
- անսարք զենքով
Կրակն անմիջապես դադարեցվում է՝
- թիրախային դաշտում մարդկանց կամ կենդանիների հայտնվելու պահին
- սպիտակ դրոշի բարձրացման ժամանակ



- Учитель: Իրինա Մխիթարյան
Սիրելի՛ մասնակիցներ,
Այս դասընթացի ընթացքում դուք կծանոթանաք անձի զարգացման տարիքային փուլերի, առանձնահատկությունների, սոցիալիզացիայի հետ, հնարավորություն կունենաք համագործակցել միմյանց հետ, միասին վեր հանել այն դժվարությունները, որոնք ի հայտ են գալիս ուսուցման ընթացքում։
Դասընթացը բաղկացած երեք բաժիններից՝ Անձի համակողմանի և ներդաշնակ զարգացումը ընտանիքում, Անձի համակողմանի և ներդաշնակ զարգացումը դպրոցում, Անձի համակողմանի և ներդաշնակ զարգացումը հասարակության մեջ։
Դասընթացի մասնակիցների հետ հաղորդակցումն իրականացվելու է ֆորումների և տեսահանդիպումների միջոցով։
Դասընթացը պատրաստել է Սիսավանի միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի Մարինե Մելոյան։
Մաղթում եմ հաջողություն և արդյունավետ աշխատանք։
- Учитель: Մարինե Մելոյան
Սիրելի՛ աշակերտներ,
Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ «Ինֆորմատիկա առարկայի 8-րդ դասարանի դպրոցական դասընթաց» թեմայով հեռավար դասընթացում կարող եք ծանոթանալ «Ինֆորմատիկա առարկայի 8-րդ դասարանի դպրոցական դասընթաց»-ում ներառված թեմաներին:
Դասընթացը տևելու է 5 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ:
Յուրաքանչյուր շաբաթ Ձեզ համար հասանելի կլինի տվյալ շաբաթվա համար նախատեսած նյութերը:
Ամեն աշխատանքային շաբաթվա առաջին օրը կբացվի հաջորդ աշխատանքային շաբաթվա ուսումնական նյութերը:
Ամեն շաբաթ բաց կլինի "Քննարկման ֆորում"- անվանմամբ հարթակը, որտեղ կարող եք հղել ինձ և այլ աշակերտներին Ձեզ հետաքրքրող հարցերը:
Մաղթում եմ Ձեզ արդյունավետ աշխատանք:

- Учитель: Անուշ Սարդարյան
ԱՌՆ կրթությունը երկար և շարունակական գրծընթաց է, որը պետք է սկսել դպրոցից և շարունակել ամբողջ կյանքի ընթացքում:
ԱՌՆ -ն գործողությունների, գործընթացների և վերաբերմունքի ամբողջությունն է, որոնք անհրաժեշտ են կրթության համակարգում խոցելիության գործոնների նվազեցման, պատրաստվածության և դիմակայության բարձրացման համար:
Մարդը հիմնականում անզոր է կանխել բնության երևույթները, սակայն նա կարող է կանխորոշել այդ երևույթների աղետալի հետևանքները և նվազեցնել դրանց բացասական ազդեցությունն իր,հասարակության և պետության վրա:
Հայաստանը գտնվում է բնական վտանգների բարձր ռիսկային գոտում և ենթակա է ազդեցությունների:

- Учитель: Արմենուհի Մարուքյան
https://www.storyjumper.com/book/read/117747832/-
- Учитель: Անահիտ Գևորգյան
«Ընթերցանությունը մտքի համար նույնն է,ինչ ֆիզիկական վարժությունը`մարմնի»
Անգլիացի պոետ Ադիսոն
Սիրելի՛ մասնակիցներ,մեր օրերում աշակերտները սկսել են ավելի քիչ ընթերցել:Բայց բոլորս էլ լավ գիտակցում ենք,որ ընթերցանության հմտությունը հաջողակ ուսման բանալին է:
Քանի որ 21-րդ դարը համարվում է տեխնիկայի դար ,ուստի պետք է հնարներ,միջոցներ գտնել, երեխաների մոտ ընթերցանության հանդեպ հետաքրքրություն առաջացնելու ուղղությամբ:
Այս դասընթացը կօգնի,որ ՏՀՏ գործիքներ կիրառելով երեխաների մոտ ընթերցանության հանդեպ սեր առաջացնենք:ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը երեխաների համար խաղ է հանդիսանում,իսկ երեխաները խաղով ամեն ինչ ավելի սիրով ու հետաքրքրությամբ են անում:
Դասի ավարտին կիմանաք ի՞նչ է հեքիաթը,ինչ խմբերի է բաժանվում,ինչպես ուսուցանել և ինչ ՏՀՏ գործիքներ կարելի է կիրառել ուցուցման ընթացքում:
- Учитель: Անահիտ Հակոբյան
«Դասվարի ուսումնադաստիարակչական աշխատանքները դպրոցում» դասընթացը նախատեսված է ուսուցիչների համար՝ փորձի փոխանակման և համագործակցության նպատակով:
- Учитель: Քրիստինե Միրզոյան
Դասընթացը նախատեսված է Գեղարքունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջի 2-րդ կուրսի ուսանողների հետ Հայոց լեզվի և խոսքի մշակույթի հիմունքներ առարկան ուսումնասիրելու համար:
- Учитель: Մերի Մախսուդյան
- Учитель: Ժենիկ Ղազարյան
- Учитель: Վարդան Ավագյան
- Учитель: Հասմիկ Ավալյան
- Учитель: Սեդա Գասպարյան
- Учитель: Սաթենիկ Ենոքյան
- Учитель: Գայանե Զաքարյան
- Учитель: Ռուզաննա Զուռնաչյան
- Учитель: Օսաննա Թարվերդյան
- Учитель: Լարիսա Իրիցյան
- Учитель: Արմինե Կուպալյան
- Учитель: Իրինա Հարությունյան
- Учитель: Լիանա Հովհաննիսյան
- Учитель: Էլմիրա Միքայելյան
- Учитель: Քնարիկ Մոճորյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
- Учитель: Թամարա Օհանյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
Դասընթացը կօգնի ուսուցիչներին դասապրոցեսը առավել հետաքրքիր կազմակերպելու համար: Մասնակիցները հնարավորություն կունենան գտնել այնպիսի գործիքներ, որոնց միջոցով կստեղծեն տարաբնույթ ուսումնաօժանդակ ու ակտիվացնող նյութեր;

- Учитель: Հասմիկ Հակոբյան
- Учитель: Եվա Ասատրյան
- Учитель: Կաքավիկ Ասատրյան
- Учитель: Տաթևիկ Բարեղամյան
- Учитель: Ալվարդ Գրիգորյան
- Учитель: Հերմինե Գրիգորյան
- Учитель: Հովիկ Գրիգորյան
- Учитель: Հռիփսիմե Գևորգյան
- Учитель: Աշխեն Խաչատրյան
- Учитель: Գայանե Խաչատրյան
- Учитель: Իրինա Խաչատրյան
- Учитель: Նոննա Խաչատրյան
- Учитель: Մարինե Կարապետյան
- Учитель: Լաուրա Հագոյան
- Учитель: Մարետ Հակոբյան
- Учитель: Նելլի Հակոբյան
- Учитель: Ալինա Հարությունյան
- Учитель: Հասմիկ Հովհաննիսյան
- Учитель: Նաիրա Հովսեփյան
- Учитель: Անահիտ Ղազարյան
- Учитель: Կարինե Ղուկասյան
- Учитель: Արևհատ Մարտիրոսյան
- Учитель: Սոնիկ Մխիթարյան
- Учитель: Թաթուլ Մկրտչյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
- Учитель: Հասմիկ Մուրադյան
- Учитель: Աննա Պետրոսյան
- Учитель: Քաղցրիկ Սարգսյան
- Учитель: Անի Սարիբեկյան
- Учитель: Թագուհի Վարդանյան
- Учитель: Պետրոս Քոթանյան
- Учитель: Հասմիկ Օհանյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
- Учитель: Նարինե Պետրոսյան
- Учитель: Մարիետա Աբովյան
- Учитель: Աննա Աբրահամյան
- Учитель: Սուսաննա Ալեքսանյան
- Учитель: Հասմիկ Ավանեսյան
- Учитель: Ալլա Արշակյան
- Учитель: Տաթևիկ Բադալյան
- Учитель: Կարինե Բաղումյան
- Учитель: Շուշան Բարսեղյան
- Учитель: Նելլի Գյուլումյան
- Учитель: Աննա Երիցյան
- Учитель: Երմոնյա Զաքարյան
- Учитель: Մելինե Թերզյան
- Учитель: Տաթևիկ Թովմասյան
- Учитель: Անահիտ Խաչատրյան
- Учитель: Շուշան Խաչատրյան
- Учитель: Աննա Խատայան
- Учитель: Անահիտ Կարապետյան
- Учитель: Մարիա Կոնստանտինովա
- Учитель: Անի Հակոբյան
- Учитель: Գոհար Հովհաննիսյան
- Учитель: Նաիրա Հովսեփյան
- Учитель: Հռիփսիմե Ղազարյան
- Учитель: Լուսինե Մանուկյան
- Учитель: Սուսաննա Մարգարյան
- Учитель: Հերմինե Մելիքսեթյան
- Учитель: Սուսաննա Մխիթարյան
- Учитель: Մարգուշա Մկրտիչյան
- Учитель: Տաթևիկ Մնացականյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
- Учитель: Էվելինա Յակովլեվա
- Учитель: Տարոն Պապիկյան
- Учитель: Գալինա Պետրոսյան
- Учитель: Սիրանուշ Պողոսյան
- Учитель: Անի Սիմոնյան
- Учитель: Էլվիրա Ստեփանյան
- Учитель: Աննա Վարդանյան
- Учитель: Վարսենիկ Ցականյան
- Учитель: Կարինե Ցուգունյան
- Учитель: Թագուհի Օհանյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
Դասընթացը մասնակցային մշակույթի ձևավորման, մասնակցության օգտակարության, որոշումների ընդունման, արժևորման մշակույթի, կոմպետոնցիոն կրթության, զարգացման մոդելների, օգտակար գործիքների, վարժությունների ամբողջություն է: Տեսական և գործնական նյութերը մշակվել են «Բազմակարծիք կրթական համակարգի ձևավորում» ծրագրի շրջանակում:
Այս դասընթացը կարող է նպաստել ժամանակակից ուսուցման մեթոդների կիրառմանը, զարգացնել քննադատական մտածողության վրա հիմնված ուսուցման կազմակերպման հմտությունների ձևավորմանը:

- Учитель: Հայկուհի Հովհաննիսյան
- Учитель: Ամալյա Ասատրյան
- Учитель: Անուշ Ավագյան
- Учитель: Անահիտ Բաբայան
- Учитель: Աիդա Գալստյան
- Учитель: Զարինե Գալստյան
- Учитель: Կարինե Գրիգորյան
- Учитель: Աիդա Գևորգյան
- Учитель: Ռուզաննա Զաքարյան
- Учитель: Ռուզաննա Թարվերդյան
- Учитель: Լալա Խաչատրյան
- Учитель: Հայկանուշ Խաչատրյան
- Учитель: Մարգարիտա Կարապետյան
- Учитель: Նելլի Կարապետյան
- Учитель: Ռոզա Կարապետյան
- Учитель: Հասմիկ Հակոբյան
- Учитель: Նելլի Հակոբյան
- Учитель: Էլեն Հարությունյան
- Учитель: Աիդա Հովհաննիսյան
- Учитель: Եվա Հովհաննիսյան
- Учитель: Լիլիթ Հովհաննիսյան
- Учитель: Ինեսա Մարգարյան
- Учитель: Սուսաննա Մարգարյան
- Учитель: Շուշան Միրզոյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
- Учитель: Մարիաննա Մովսիսյան
- Учитель: Կարինե Ներսեսյան
- Учитель: Անահիտ Ներսիսյան
- Учитель: Ազատուհի Շահբազյան
- Учитель: Վարսիկ Շահբազյան
- Учитель: Անահիտ Ռուստամյան
- Учитель: Մարինե Ռուստամյան
- Учитель: Անուշ Սահակյան
- Учитель: Գոհար Ստեփանյան
- Учитель: Նաիրա Ստեփանյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
Ժամաքանակը
Վերապատրաստման դասընթացի ընդհանուր ժամաքանակը՝ 8 ժամ, որից 6-ը՝ գործնական, 2-ը՝ տեսական:
Վերապատրաստման դասընթացի իրականացման ժամանակացույցը
Վերապատրաստման դասընթացը նախատեսվում է իրականացնել 2021 թ. հուլիս ամսից մինչև 2021 թ. նոլեմբեր ընկած ժամանակահատվածում՝ ըստ գրանցված խմբերի:
Կրեդիտներ՝ բաժին ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ուսուցչի կողմից հավաքվող անհրաժեշտ կրեդիտների քանակը |
0.6 կրեդիտ |
Յուրաքանչյուր բաժնի համար կրեդիտների տրամադրման սկզբունքը |
|
Գնահատման բաղադրիչներ և կշիռ |
Անհրաժեշտ կրեդիտները ձևավորվում են ուսուցիչների մասնակցության, ամփոփիչ ստուգման, կատարած ինքնուրույն աշխատանքների հիման վրա Բաղադրիչ 1- 30% (հաճախում և մասնակցություն) Բաղադրիչ2- 70% (ամփոփիչ ստուգում, թեստավորում)
|
Գնահատման չափանիշներ / մեխանիզմներ |
Մասնակիցն անցողիկ շեմը հաղթահարելու համար պետք է ապահովի առնվազն 80% առաջադիմություն, որից՝ Բաղադրիչ 1-ի անցողիկ շեմը՝8 ժամից առնվազն 7 ժամ ներկայությունն է Բաղադրիչ 2-ի անցղիկ շեմը՝ 20 միավորից առնվազն 14 միավորն է
|
Կրեդիտներ՝ բաժին ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ՝ Ուսուցչի կողմից հավաքվող անհրաժեշտ կրեդիտների քանակը 1 կրեդիտ Յուրաքանչյուր բաժնի համար կրեդիտների տրամադրման սկզբունքը Գնահատման բաղադրիչներ և կշիռ Անհրաժեշտ կրեդիտները ձևավորվում են ուսուցիչների մասնակցության, ամփոփիչ ստուգման, կատարած ինքնուրույն աշխատանքների հիման վրա Բաղադրիչ 1- 30% (հաճախում և մասնակցություն) Բաղադրիչ2- 70% (ամփոփիչ ստուգում, թեստավորում) Գնահատման չափանիշներ / մեխանիզմներ Մասնակիցն անցողիկ շեմը հաղթահարելու համար պետք է ապահովի առնվազն 80% առաջադիմություն, որից՝ Բաղադրիչ 1-ի անցողիկ շեմը՝8 ժամից առնվազն 7 ժամ ներկայությունն է Բաղադրիչ 2-ի անցղիկ շեմը՝ 20 միավորից առնվազն 14 միավորն է

- Учитель: Լիլիթ Ղավալյան
ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ Է ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ: ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ ՄԱՍՆԱԿԻՑՆԵՐԸ ԿՍՈՎՈՐԵՆ ԻՆՉԵՍ ԿԱՐԵԼԻ Է ՍՏԵՂԾԵԼ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՎԻԴԵՈԴԱՍԵՐ:
- ԻՆՉՊԵՍ ՊԱՏՐԱՍՏԵԼ ՇԱՐԺԱՊԱՏԿԵՐՆԵՐ:
- ՕԲՅԵԿՏՆԵՐԻՆ ՏԱԼ ԾԱՎԱԼԱՅԻՆ ՊԱՏԿԵՐՈՒՄ
- ԽՄԲԱԳՐԵԼ
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ՆՊԱՏԱԿՆ Է ՕԳՆԵԼ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻՆ ՍՏԵՂԾԵԼ ՎԻԴԵՈԴԱՍԵՐ, ՈՐՈՆՔ ԿՆՊԱՍՏԵՆ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ ԻՆՔՆՈՒՐՈՒՅՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆԸ, ՕԳՆՈՂ ՄԻՋՈՑ ԿՀԱՆԴԻՍԱՆԱ ԻՐԵՆՑ ԴԱՍԸ ԱՎԵԼԻ ՀԵՏԱՔՐՔԻՐ ՆԵՐԿԱՅԱՑՆԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ:
Ֆիզիկայի խնդիրների լուծման օրինակներ
իմ ստեղծած տեսանյութը

- Учитель: Սուսաննա Սիմոնյան
- Учитель: Ռուզաննա Ասլանյան
ՏՀՏ վերապատրաստումներ պարտադիր ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների համար
Նպատակ
Ծանոթանալ ժողովրդավարական կարողունակությունների բաղադրիչների և նպաստել աշակերտների շրջանում ժողովրդավարական մշակույթի տարածմանը:
«Արժեքների և վերաբերմունքի ձևավորումը առարկայական դասաժամերին» թեմայում ներառված ժողովրդավարական մշակույթի ձևավորման, նրա բաղադրիչների՝ հիմնարար արժեքների և վերաբերմունքի վերաբերյալ հարցերի ուսումնասիրումը վերապատրաստվողներին հնարավորություն կնձեռի կողմնորոշել սովորողներին կյանքի տարբեր իրավիճակներում:
Թեմա 3։1, 3։2․ Ժողովրդավարական մշակույթի ձևավորման կարողունակություններ
Ինչ է ժողովրդավարությունը։ Ժողովրդավարական մշակույթ
Վերջնարդյունքներ
Կիմանան ժողովրդավարության հասկացության բնորոշումը և ժողովրդավարության սկզբունքները
Կկարողանան ներկայացնել ժողովրդավարական մշակույթի բնորոշ գծերը, արժևորել մարդկային արժանապատվությունը և մարդու իրավունքները, մշակութային բազմազանությունը, ժողովրդավարական արդարադատությունը, հավասարությունը և իրավունքի գերակայությունը
Թեմա 3։3․ Արժեքային համակարգ
Վերջնարդյունքներ
Վերապատրաստվողները
Կիմանան ժողովրդավարության հիմնարար արժեքները
Կկարողանան մեկնաբանել ժողովրդավարության առավելությունները և թերությունները, ներկայացնել ժողովրդավարությունը և սահմանադրությունը որպես մարդու իրավունքների և ազատությունների երաշխավոր, հիմնավորել ժողովրդավարական մշակույթի կարևորությունը արդի կրթական համակարգում
Թեմա 3։4, 3։5․Ժողովրդավարության մշակույթի ձևավորման կարողունակությունների <<արժեքներ>> և <<վերաբերմունք>> բաղադրիչները
Վերջնարդյունքներ
Վերապատրաստվողները
Կիմանան ժողովրդավարության հիմնարար արժեքները, սկզբունքները, ժողովրդավարության կարողությունների համակարգը և դրա բաղադրիչները
Կկարողանան աշակերտների մեջ զարգացնել ժողովրդավարության կարողունակություններ և արժեքներ՝ անկանխակալ մոտեցում այլ մշակույթների, համոզմունքների, աշխարհայացքների և սովորույթների նկատմամբ, կազմել դասի պլանավորում, որտեղ կարտացոլվեն ժողովրդավարական մշակույթի բաղադրիչները
Թեմա 3։6, 3։7․Ժողովրդավարական մշակույթի ձևավորման կարողունակությունների <<հմտություններ>> և <<գիտելիքներ և քննադատական ընկալում>> բաղադրիչները
Վերջնարդյունքներ
Վերապատրաստվողները
Կիմանան ժողովրդավարական մշակույթի կոմպետենցիաների բաղադրիչները
Կկարողանան սովորողների շրջանում զարգացնել խնդիրները ինքնուրույն լուծելու, նախաձեռնողականությա ն, քննադատական մտածողության, հաղորդակցային և համագործակցային, ինքնաճանաչողության, ինքնակրթվելու, քաղաքացիական մտածողության, ապրումակցելու հմտություններ և կարողություններ
Թեմա 3։8․Դասի պլանավորում առարկայի դասավանդման ընթացքում ժողովրդավարության մշակույթի ձևավորման կարողունակությունների <<արժեքներ>>,<<վերաբերմունք>>,<<հմտություններ>> և
<<գիտելիքներ>> և <<քննադատական ընկալում>> բաղադրիչների զարգացման թեմայով
- Учитель: Մերի Սարգսյան
Դասընթացը պատրաստել է ՝Սիրանուշ Սարգսյանը
Դասընթացը պատրաստվել է Է․Ղազարյան, Ա․Թռչունյան, Գ․Մելիքյան, Թ․Վարդանյան, Հ․Խաչատրյան <<Բնագիտություն 5>>, Երևան 2018թ․ դասագրքի հիման վրա
- Учитель: Սիրանուշ Սարգսյան
- Учитель: Հասմիկ Առաքելյան
- Учитель: Հայկանուշ Ավագայն
- Учитель: Էմմա Արահամյան
- Учитель: Թագուհի Բաբայան
- Учитель: Վարդանուշ Բարսեղյան
- Учитель: Նաիրա Գալոյան
- Учитель: Նունե Գալոյան
- Учитель: Անահիտ Գրիգորյան
- Учитель: Սիրունիկ Գրիգորյան
- Учитель: Թոռնիկ Եղազարյան
- Учитель: Խաչատուր Եղիազարյան
- Учитель: Հայկազ Էֆենջյան
- Учитель: Մարիաննա Թարվերդյան
- Учитель: Վալոդյա Խաչատրյան
- Учитель: Լալա Խուրշուդյան
- Учитель: Հասմիկ Կարապետյան
- Учитель: Այծեմիկ Հարությունյան
- Учитель: Շահանե Հովհաննիսյան
- Учитель: Անի Հովսեփյան
- Учитель: Զառա Մանասարյան
- Учитель: Սեդա Մանուկյան
- Учитель: Դավիթ Մինասյան
- Учитель: Արևիկ Մխիթարյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
- Учитель: Սուսան Յարմալոյան
- Учитель: Աննա Շահինյան
- Учитель: Աստղիկ Ոսկանյան
- Учитель: Լուսինե Չատյան
- Учитель: Աստղիկ Պետունց
- Учитель: Աննա Ռուբենյան
- Учитель: Գոհար Սարգսյան
- Учитель: Ծովինար Սմբատյան
- Учитель: Ռուզաննա Ստեփանյան
- Учитель: Ռուզաննա Ալոյան
- Учитель: Լուսինե Անդրեասյան
- Учитель: Լուսինե Արաբաչյան
- Учитель: Հասմիկ Արամյան
- Учитель: Ժենյա Արշակյան
- Учитель: Մանուշակ Բալաբեկյան
- Учитель: Լաուրա Բաղդասարյան
- Учитель: Մանուշակ Բաղումյան
- Учитель: Արուհի Գրիգորյան
- Учитель: Քրիստինե Գրիգորյան
- Учитель: Անի Երկնափեշյան
- Учитель: Նունե Թեքնեջյան
- Учитель: Ծովինար Թևոսյան
- Учитель: Գայանե Խաչատրյան
- Учитель: Նունե Խեբոյան
- Учитель: Ստելլա Ծատինյան
- Учитель: Եվա Կարապետյան
- Учитель: Լուսինե Կարապետյան
- Учитель: Կարինե Կոստանյան
- Учитель: Արմինե Հակոբյան
- Учитель: Ինա Հարությունյան
- Учитель: Լուսինե Հարությունյան
- Учитель: Սոնա Հարությունյան
- Учитель: Լիանա Հովակիմյան
- Учитель: Ռուզաննա Ղազանչյան
- Учитель: Հասմիկ Ղազարյան
- Учитель: Մարիամ Մարտիրոսյան
- Учитель: Անուշ Մելիքսեթյան
- Учитель: Գոհար Մելտոնյան
- Учитель: Լուսինե Մելքոնյան
- Учитель: Հեղինե Մկրտչյան
- Учитель: Սաթենիկ Մկրտչյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
- Учитель: Իզաբելլա Շիրինյան
- Учитель: Նելի Ոսկանյան
- Учитель: Շուշան Ոսկանյան
- Учитель: Լիլյա Պետրոսյան
- Учитель: Մանուշակ Պետրոսյան
- Учитель: Լուսինե Ջավախյան
- Учитель: Լիանա Օհանյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
- Учитель: Զվարթ Աբրահամյան
- Учитель: Գայանե Ադամյան
- Учитель: Զարիկ Անտոնյան
- Учитель: Գայանե Առուստամյան
- Учитель: Սերինե Բաբայան
- Учитель: Լուսինե Գասպարյան
- Учитель: Շուշանիկ Գասպարյան
- Учитель: Կարինե Դուրգարյան
- Учитель: Ասպրամ Երիցյան
- Учитель: Լարիսա Թադևոսյան
- Учитель: Անուշիկ Թամազյան
- Учитель: Լևոն Համբարձումյան
- Учитель: Հեղինե Հարությունյան
- Учитель: Մարինե Հովսեփյան
- Учитель: Գոհար Ղարիբյան
- Учитель: Գայանե Մանուշյան
- Учитель: Գայանե Մարտիրոսյան
- Учитель: Ռուզաննա Միկիչյան
- Учитель: Արփինե Մխիթարյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
- Учитель: Լուսինե Մուշեղյան
- Учитель: Աստղիկ Շիքարյան
- Учитель: Անի Սարգսյան
- Учитель: Նունե Սարգսյան
- Учитель: Սաթենիկ Սաֆարյան
- Учитель: Քրիստինե Սիմոնյան
- Учитель: Անի Ստեփանյան
- Учитель: Նելլի Վարդանյան
- Учитель: Տաթևիկ Փարսյան
- Учитель: Նունե Քոչարյան
Սիրելի աշակերտներ, այս դասընթացն ուսումնասիրելիս դուք առաջին հերթին կիմանաք, թե ինչ է հասարակագիտությունն առհասարակ, և ինչու է նրա ուսուցումը կարևոր: Դուք կյուրացնեք շատ հետաքրքիր հարցերի պատասխաններ, կծանոթանաք նոր ու դեռևս ձեզ անծանոթ գաղափարների, ձեզ համար կբացեք նոր ու բազմատեսակ մի աշխար: Դասընթացն սկսվում է 8-րդ դասարանից և ավարտվում 12-րդ դասարանում: Ձեզ մաղթում եմ բարի ուսուցում և ձեզ հետաքրքրող բազում հարցերի պատասխանների գտնում:

- Учитель: Սոնա Հովհաննիսյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
- Учитель: Թամարա Սիմոնյան
Էջմիածինը Կարնո պարանմուշներից է:
Կարնո կլոր պարերի մեջ առանձնահատուկ տեղ են գրավում Ետ ու Առաջ պարերը: Այս պարերը պարում են թե` քաղաքներում, թե գյուղերում: Դրանք քաղաքներում կատարում են դանդաղ և հանդիսավոր, գյուղերում` արագ ու թռիչքով:
Էջմիածին պարը ըստ ժողովրդի մեկնաբանությունների շատ հին պար է: Ձռքերը վեր պարզած բռնելու ձևը համեմատում են եկեղեցու գմբեթի հետ, ասես արարելով Մայր Աթոռ ՍԲ Էջմիածնի գմբեթը: Ըստ երևույթին ի սկզբանե հեթանոսական ծագում ունի և վեր պարզած ձեռքերը ավելի շատ հիշեցնում են Ձոն Արևին:
- Учитель: Հայկուհի Արզումանյան
Այս դասընթացի նպատակն է ուսումնասիրել քորդավորների տիպի՝ ողնաշարավորների, դասերի կարգաբանությունը, ծանոթանալ նրանց կառուցվածքին, ընդհանուր առանձնահատկություններին: Սովորողները պետք է ստանան ընդհանուր գիտելիքներ ողնաշարավորների ներկայացուցիչների մասին, իմանան տարբերակիչ առանձնահատկությունները:
- Քնար Հովսեփյան: Քնար Հովսեփյան
Հարավային Ամրիկայի հայտնագործումը, աշխարհագրական դիրքը, ափագիծը, մակերևույթը, կլիման, ներքին ջրերը, բնական զոնաները, մարդը Հարավային Ամերիկայում։

- Учитель: Մարինա Մարգարյան
Ստեղծագործությունները հոգիներում հասունանում են նույնքան գաղտնախորհուրդ, որքան գետնասունկը՝ Պերիգորի անուշաբույր հարթավայրերում:
Բալզակ
Դասընթացը նախատեսված է հինգից իններորդ դասարաններում սովորող աշակերտների, հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչների համար:
- Учитель: Մարինե Խաչատրյան
Դասընթացը իր մեջ ներառում է Հանրակրթության պետական չափորոշչում տեղ գտած նորություններն ու փոփոխությունները:
Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ:
Առաջին շաբաթվա ընթացքում կուսումնասիրենք ՀՊՉ-ի կառուցվածքը, նրանում տեղ գտած փոփոխությունները:
Երկրորդ շաբաթվա ընթացքում կուսումնասիրենք Հանրակրթության «Մայրենի», «Հայոց լեզու»,«Գրականություն»
և «Հայ գրականություն» առարկաների չափորոշիչը և ծրագրերը 1-12-րդ դասարաններում:
Երրորդ շաբաթվա ընթացքում կուսումնասիրենք Խաչվող կամ ընդհանրական հասկացությունները և ձևավորող գնահատումը:

- Учитель: Արմինե Գաբրիելյան
Կենսաբանությունը գիտություն է կյանքի, նրա դրսևորումների, առանձնահատկությունների, ծագման և զարգացման մասին:
Դասընթացը նախատեսված է 7-9-րդդասարաններում սովորող աշակերտների և կենսաբանության ուսուցիչների համար:
- Учитель: Աննա Գևորգյան
Имя прилагательное как самостоятельная часть речи.
- Учитель: Անահիտ Խաչատրյան
Познакомить детей со сказкой.
Прививать детям любовь к сказкам и чтению.
Развивать память, мышление.
Воспитывать чувство товарищества, взаимоподдержки.

Դասընթացը նախատեսված է մաթեմատիկայի ուսուցիչների համար
- Учитель: Ֆլորա Կարապետյան
- Учитель: Անուշ Թորոսյան
- Учитель: Վարդանուշ Հովհաննիսյան
- Учитель: Ալինա Մովսիսյան
<<Ուսուցման մեթոդը>> բարդ և բազմակողմանի հասկացություն է: Առաջին հերթին դա պայմանավորված է հենց ուսուցման գործընթացի բարդությամբ: Վերջինս իր մեջ ներառում է երեք կարևոր խնդիր՝ ի՞նչ սովորեցնել /կրթության բովանդակություն/, Ինչու՞... ինչի՞ համար սովորեցնել /կրթության նպատակ/ և ինչպե՞ս սովորեցնել /ուսուցման մեթոդիկա/: Կրթության բովանդակությունը /ի՞նչ սովորեցնել/ մատուցելու և կրթության նպատակներ /ինչու՞ սովորեցնել/ իրականացնելու համար անհրաժեշտ են որոշակի մեթոդներ, հնարներ, ձևեր: Հանդիսանալով ուսուցման գործընթացի միջուկը՝ մեթոդը իրար է կապում ուսուցման՝ նախապես պլանավորած նպատակը և վերջնական արդյունքը: Այսպիսով, ուսուցման գործընթացում մեթոդը ունի կապող օղակի բարդ և առանձնահատուկ դեր:

Հեգելն ասում էր.
«Մեթոդը գործիք է սուբյեկտի ձեռքին, որի միջոցով
վերջինս
հարաբերվում է օբյեկտի հետ»
- Учитель: Դիանա Ճարատանյան
Հարգելի՛ ուսուցիչներ, ողջունում ենք ձեզ և հրավիրում մասնակցելու
«Ուսուցիչն ուսուցչին ընկեր կամ մանկավարժական REFRESH» չորսշաբաթյա դասընթացին։ Այն մասնակիցներին հնարավորություն կընձեռի լավագույնս պատկերացնել՝ ինչ է համընդհանուր ներառական կրթությունը, առավել արդյունավետ պլանավորել դասը, ինչպես ընտրել դասի յուրաքանչյուր փուլին համապատասխան մեթոդ։ Դասընթացի շրջանակներում կսովորեք դաս վարել «Ուսուցման կենտրոնների տեղափոխման» մոդելով՝ ուսումնառության գործընթացը դարձնելով ավելի հետաքրքիր ու բազմազան։
Մաղթում ենք հաջողություն և տոկունություն։
- Учитель: Աննա Կիրակոսյան
- Учитель: Նարինե Մեսրոպյան
Հայկական լեռնաշխարհ կամ Հայկական բարձրավանդակ, ֆիզիկաաշխարհագրական տարածք, հայ ժողովրդի բնօրրան։ Գտնվում է Առաջավոր Ասիայում՝ Իրանական և Փոքրասիական բարձրավանդակների միջև։ Հյուսիսում Կովկասյան լեռներն են և Սև ծովը, հարավում՝ Միջագետքի դաշտավայրը։ Երբեմն Հայկական լեռնաշխարհ և Հայկական բարձրավանդակ հասկացությունները նույնացնում են, սակայն աշխարհագրության հայ մասնագետները հաճախ հստակորեն սահմանազատում են դրանք։ Մասնավորապես, Հայկական լեռնաշխարհը ֆիզիկաաշխարհագրական առանձին ռեգիոն է, որն իր մեջ ընդգրկում է մի շարք մասեր, այդ թվում Հայկական բարձրավանդակը, որը զբաղեցնում է Հայկական լեռնաշխարհի կենտրոնական մասը։

- Учитель: Ալբերտ Փերմուզյան
Հարգելի՛ մասնակիցներ:
Մեր դասընթացի ընթացքում կծանոթանաք կրթական մի քանի առցանց գործիքների, որոնք կկիրառեք համագործակցային աշխատանքների ընթացքում: Ինչպես նաև կհամագործակցեք միմյանց հետ, կսովորեք ստեղծել կրթական նյութեր ՝ դասերն ավելի արդյունավետ անցկացնելու համար:
Դասընթացավար՝ Մարինե Մանջիկյան
- Учитель: Մարինե Մանջիկյան
Դիտումները և փորձերը ցույց են տալիս, որ մարմնի արագությունը հենց այնպես, առանց պատճառի չի փոփոխվում:
Եթե մարմինը գտնվում է դադարի վիճակում, ապա այն կշարժվի, եթե նրա վրա ազդենք:
Օրինակ, դադարի վիճակում գտնվող սեղանը կշարժվի, եթե այն քաշենք կամ հրենք: Առօրյա դիտումները ցույց են տալիս նաև, որ եթե շարժվող մարմնի վրա չազդենք, ապա այն վաղ թե ուշ կկանգնի: Օրինակ՝ շարժիչն անջատելուց հետո ավտոմեքենան, անցնելով որոշ ճանապարհ, կանգ է առնում: Սակայն այս դեպքում ևս կա ազդեցություն՝ օդի և ճանապարհի ազդեցությունը, որքան քիչ է այդ ազդեցությունը, այնքան երկար ժամանակ մարմինը կպահպանի իր արագությունը: Եթե պատկերացնենք մի իրավիճակ, որ այդ ավտոմեքենայի վրա ազդեցություն չլինի, ապա ավտոմեքենան կպահպանի իր արագությունը (կշարժվի ուղիղ գծով և հավասարաչափ):
Այսինքն, մարմնի արագության փոփոխությունը (մեծությամբ և ուղղությամբ) տեղի է ունենում այլ մարմնի ազդեցության հետևանքով: Ընդ որում, որքան փոքր է այլ մարմնի ազդեցությունը տվյալ մարմնի վրա, այնքան այն ավելի երկար է պահպանում իր շարժման արագությունը և բնույթով մոտ է հավասարաչափ շարժման:

Ողջույն սիրելի՛ աշակերտներ։ Այս բաժնում մենք ուսումնասիրելու ոնք տարվա եղանակները ր ածականի համեմատության աստիճանների կազմությունը ։
- Учитель: Վարդուհի Խաչատրյան
Հաղորդություն Քրիստոնեական Եկեղեցու խորհուրդներից մեկը, որ հիմնականում կատարվում է Պատարագի արարողության ընթացքում։
- Учитель: Մարիա Օխիկյան
Դասընթացը կազմված է չորս բաժնից
1/ Միացման և քայքայման ռեակցիաներ
2/Իոնափոխանակման ռեակցիաներ, հիդրոլիզ
3/Օքսիդավերականգնման ռեակցիաներ
- Учитель: Լյուդմիլա Մացոյան
What Is Nouns
Noun is described as words that refer to a person place thing event substance quality quantity etc. Things words that name things are nouns including terms for pets dog or cat items you play with game or ball and objects in your house stove.
- Учитель: Անի Նահապետյան
Դասընթացը նախատեսված է հիմնական դպրոցի դասղեկների համար ։ Այն բաղկացած է չորս բաժնից և տևելու է չորս շաբաթ:
Դասընթացը ստեղծող և վարող ՝ Մարինե Օչինյան
Սույն դասընթաց մշակել եմ դասղեկի ժամերն ավելի հետաքրքիր և արդյունավետ դարձնելու համար։ Այս չորս շաբաթների ընթացքում կփորձեմ ներկայացնել դասղեկի ժամի թեմաներ՝ հիմնվելով իմ սեփական փորձի վրա։ Հուսով եմ, որ ընդգրկված նյութերը իրենց բովանդակությամբ և հագեցվածությամբ կհետաքրքեն ձեզ, ինչպես նաև արդյաունավետ կլինեն դասաժամերին կիրառելու համար։ Դասընթացի ընթացքում կծանոթանանք և կկիրառենք ՏՀՏ մի շարք գործիքներ, որոնց օգնությամբ կստեղծենք ՏՀՏ ռեսուրսներ դասն ավելի հագեցած և հետաքրքրաշարժ դարձնելով։ Հաշվի առնելով այժմեական հիբրիդ ուսուցման ձևաչափը, դասղեկի ժամերը թափանցիկ դարձելով ծնողների համար՝ կապահովվենք ուսուցիչ- աշակերտ-ծնող կապը։
Դասընթացի նպատակն է.
- ապահովել համագործակցություն ուսուցիչների միջև, որի արդյունքում կստեղծվեն արդյունավետ ուսումնական պաշարներ դասղեկի ժամերի համար։
- Ներկայացնել ակտիվ մեթոդների կիրառելիության անհրաժեշտությունը արդի կրթական ոլորտում:
- Կիսվել ՏՀՏ տեխնոլոգիաների միջոցով ստեղծված իմ պաշարներով։
- Ծնոթանալ որոշ ՏՀՏ գործիքներով ուսումնաան ռեսուրսներ ստեղծելու քայլաշարին։

- Учитель: Մարինե Օչինյան
ԱՐԵԳԱԿՆԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ
- Учитель: Հասմիկ Պողոսյան
Դասընթացում ընդգրկված են չորս թեմաներ, որտեղ կուսումնասիրվեն տարբեր ստեղծագործություններ 1-4 դասարաններում։
- Բանաստեղծություններ
- Հեքիաթներ
- Առակներ
- Էպոս
Վերլուծությունների, մեթոդական հնարների միջոցով կներկայացնեմ կրտսեր դպրոցականի ստեղծագործական կարողության ձևավորումը մայրենիի դասագրքերի շուրջ աշխատանքի ընթացքում ։
- Учитель: Լուսինե Լոռեցյան