Доступные курсы

    Դասընթացը նախատեսված է 8-րդ, 9-րդ դասարանների, ավագ դպրոցի աշակերտների և ուսուցիչների համար։

Ողջույն, հարգելի մասնակիցներ: Այս դասընթացը տարրական դասարաններում միջառարկայական կապերի կիրառման արդյունավետության մասին է, մասնավորապես`տեխնոլոգիա և մաթեմատիկա առարկաների դասավանդման ընթացքում:

Հարգելի՛մասնակիցներողջունում եմ Ձեզմաղթում եմ հետաքրքիր և բովանդակալից դասընթաց

Այս դասընթացում կներկայացվի ֆուտբոլ մարզաձևի դերն ու նշանակությունը ֆիզիկական դաստիարակության գործընթացում: Կպարզաբանվեն ֆուտբոլի ծագման,տեխնիկայի,տակտիկայի,դպրոցական տարիքի երեխաների շարժողական ընդունակությունների մշակման, բարոյահոգեբանական մթնոլորտի ձևավորման,աճող սերնդի առողջության պահպանման,դրական միջավայրի ստեղծման,ֆուտբոլ մարզաձևը զանգվածային դարձնելու հետ կապված բազմաթիվ հարցեր:

Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթորի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ:

Յուրաքանչյուր շաբաթ ձեզ համար հասանելի կլինի տվյալ շաբաթվա համար նախատեսած նյութերը:

Մաղթում եմ Ձեզ հաջողություն և արդյունավետ աշխատանք:

Դասընթաց ստեղծող,  դասընթացավար՝ Վալերիկ Կակոսյան:



Թեման ընդգրկում է 1 ենթաթեմա 

Գարեգին Նժդեհի կյանքն ու գործունեությունը 

Հարատևում է այն ժողովուրդը , ով ունի պատմություն և ազգային հերոսներ,ովքեր ամեն ինչ արել են այն կերտելու համար:Հարգելի մասնակիցներ թեման  նվիրված է  անձնվեր հայորդիներց մեկին՝ Գարեգին Նժդեհին, ում հոգիընկալմամբ`Հայրենիքն է , հավատամքը՝ հայրանապաշտությունը,որի գիտակցումը յուրաքանչյուր ազգանվեր հայի տրվում է անմնացորդ՝ մինչև արյան վերջին կաթիլը հոգևոր նվիրումով՝ անցյալի, ներկայի և ապագայի ոգեղեն ընկալումով Հայրենիքի պաշտպանությանը:Նպատակս է՝ Գարեգին Նժդեհի գործունեության շնորհիվ ազատաբաղձություն և հայրենասիրություն դաստիարակել մատաղ սերնդին, ում համար Հայրենիքի պաշտպանությունը պետք է լինի ամենասրբազանը:Այսօր էլ մեր կողքին ապրում են նժդեհներ, ովքեր իրենց ամենաթանկը` կյանքը ի սպաս են դրել հայրենիքի փրկության վեհ գործին:

Գարեգին Նժդեհ- հայոց պատմության ամենանվիրական անուններից,պետական, քաղաքական և ռազմական գործիչ,փիլիսոփա, ազգային- ազատագրական շարԺման գաղափարախոս:

 Գարեգին Տեր- Հարությունյանը ծնվել է 1886թ հունվարի 1-ին Նախիջևան գավառի Կզնուտ գյուղում: Մանուկ հասակում կորցրել է հորը՝ Եղիշեին, ով գյուղի քահանան էր: Սկզբնական կրթություն ստացել է  Նախիջևան քաղաքի ռուսական գպրոցում,ապա ուսումը շարունակել է Թիֆլիսի ռուսական գիմնազիայում: 17 տարեկանից միացել է հայ ազատագրական շարժմանը: Այնուհետև անցել է Պետերբուրգ, 2 տարի սովորել է տեղի համալսարանի իրավաբանական բաժնում, հետո լքել  է համալսարանը և նվիրվել հայ հեղափոխական գործին՝ ցարիզմի ու սուլթանության դեմ: 

1906թ անցնում է Բուլղարիա, որտեղ մակեդոնական շարժման ղեկավարների միջնորդությամբ ընդունվում է Սոֆիայի  սպայական դպրոցը և հաջողությամբ ավարտելով 1907թ. վերադառնում է Կովկաս: 

1907-08 թթ. Նժդեհը մտնում է Հայ Հեղափոխական Դաշնակցության շարքերը: Մասնակցել է պարսկական հեղափոխությանը:

1909թ.զենք ու զինամթերք տեղափոխելու համար ձերբակալվում է ցարական կառավարության կողմից: Երեք տարի մնացել է բանտում,այնուհետև տեղափոխվել Բուլղարիա:

1912թ. սկսվում է Բալկանյան առաջին պատերազմը : Նժդեհն ու Անդրանիկը ստեղծում  են կամավորական վաշտ,որն աչքի է ընկնում իր հաղթական կռրվներով: Պատերազմում Նժդեհը վիրավորվում է: 1913թ. վաշտը զորացրվում է՝ հրաժարվելով մասնակցել Բալկանյան ժողովուրդների ներքին կռիվներին: 

 Առաջին աշխարհամարտի նախօրյակին Գարեգին Նժդեհը արժանանում է ներման ցարական կառավարության կողմից: Գալիս է Կովկաս՝ Թուրքիայի դեմ մղվելիք  պատերազմին մասնակցելու: Եղել է կամավորական երկրորդ  գնդի փոխհրամանատար, ղեկավարել է եզդիական առանձին զորամաս:

1917թ.Նժդեհը կարողացել է իր փոքրաթիվ ուժերով օգնության հասնել Կողբի հայությանը և փրկել նրանց կտորածից:

Մոտենում էր 1918թ. մայիսը, վճռվում էր հայոց ճակատագիրը:Պատմականորեն այնպես է ստացվել,որ մայիսը հայոց պատմության ամենավճռական և ամենահաղթական ամիսն է:Դեռևս 5- րդ դարում մեր ժողովուրդը կանգնել է հավատի ու ազգային ինքնության կորստի վտանգի առջև և մայիսի 26- ին  մեր պատմության մեջ դրոշմվեց փառավոր Ավարայրը, իսկ 1918թ. մայիսին կուլ էինք գնում մեր ամենադաժան թշնամուն և թվում էր  փրկվելու  և մեր մեծ Հայրենիքի վերջին պատառիկը պահելու այլևս ոչ մի հույս չկա:Բայց նույն ամսի նույն 26-ից թուրք հորդանները բախվեցին բռնցկված հայկական գնդերին: Մայիսյան հաղթանակը ծնեց հայկական նոր պետականությունը: Պետականության ստեղծման գործում մեծ ներդրում է ունեցել Գարեգին Նժդեհը:

Ալեքսանդրապոլում կռվի բռնվելով թուրքական զորքերի դեմ, Նժդեհը իր խմբով նահանջում է Ղարաքիլիսա: Օրհասական պահին , երբ տիրում էր համատարած հուսալքում , լսվում է Նժդեհի ռազմահունչ ձայնը.

-Դեպի ճակա՜տ,այնտեղ է փրկությունը:

Ղարաքիլիսայի եռօրյա հերոսականով՝ հայությունը հաստատեց իր հարատևելու կամքը և այդ հավաքական կամքի զորացման գործում անուրանալի է Նժդեհի դերը: Այդ ընթացքում  էլ վիրավորվել և արժանացել է ամենաբարձր քաջության շքանշանի: 

ՀՀ հռչակումից հետո 1918թ. Նժդեհը  կառավարության կողմից նշանակվում է Նախիջևանի գավառապետ, 1919թ.-ից ՝ Կապանի, Արևելքի  և Գողթանի  ընդհանուր հրամանատար: Նժդեհի ղեկավարությանբ Սյունիքի հայությունը ապավինում է հայրենի լեռներին, վարում իր հաղթական դյուցազնամարտը:Շուտով Ալ. Խատիսյանը հրամայում է գաղթեցնել պաշարված Գողթանի հայությանը, սակայն Նժդեհը մերժում է և ավելին, տեղահանում է գավառում թուրքական բնակավայրերը:

1920թ. օգոստոսին ՀՀ զինվորական նախարար Ռուբեն Տեր- Մինասյանը բոլշևիկների հետ պայմանագիր էր կնքել , որի համաձայն կարմիր բանակը պետք է մտներ Զանգեզուր , Ղարաբաղ և Նախիջևան:

Դրոյի միջոցով հեռագրում են Նժդեհին թողնել Կապանն ու անցնել Երևան բուժվելու: Այդ ժամանակ Նժդեհը վիրավոր էր , վիրավորվել էր Գորիսի ձորում մարտի ժամանակ: Սակայն Նժդեհը մերժում է և նախընտրում է մնալ Սյունիքում:

1920թ. օգ. 25-ին Նժդեհի զինվորները ուխտում են Դավիթ Բեկի անունով հավատարիմ մնալ հայրենի երկրի ազատությանը և կռվել մինչև վերջին շունչ: Ծնունդ առան Դավիթբեկյան Ուխտերը , որոնց նշանաբանն էր <<Հանուն հայրենիքի՝ Դավիթ Բեկաբար>>:

Նժդեհը Սյունիքում ձեռք բերված իր ռազմական հաջողությունների պատճառների թվում առանձնացնում է իր մշակած  և կիրառած ՝ << գրոհող ժայռեր >>, <<պայթուցիկ տակառներ >>, <<մուրճ և ոստայն>>, <<ուժանակային հրավառություն>>, << գայլի ռազմավարություն>>, որոնք արդյունավետորեն կիրառում էին նրա  դավիթբեկյան ուխտերը և գայլավաշտերը:

<<գայլի ռազմավարության >> հիմնական էությունը այն էր ,որ գիշերային հարձակումների միջոցով Նժդեհի ժողովրդական վաշտերը նախ հակառակորդին անակնկալի բերելով՝ ստանում էին բարոյական առավելություն, ապա նոր անցնում հարձակման:

<<Գրոհող ժայռեր>> մարտավարական հնարը հետևյալն էր ՝ կանխատեսելով հակառակորդի գրոհի   ուղղությունները , իր և թշնամու միջև գտնվող բարձունքներում ՝ ժայռերի տակ, մարտիկներին հրամայում էր թաքցնել մեծ քանակությամբ դինամիտ: Հակառակորդի գրոհը դեռ չսկսած,այդ ականները պայթեցվում էին՝ առաջ բերելով <<քարե կարկուտ>>, որը խուճապ էր տարածում:

<<Մուրճ և ոստայն>> կոչված մարտավարական հնարի էությունը հետևյալն էր՝ նժդեհը իր ուժերի չնչին մասը տեղաբաշխում էր ռազմաճակատի ոչ էական կետերում, իսկ մեծ մասը թաքցնում էր ՝ վճռական պահին որպես կենդանի << մուրճ>>կիրառելու համար, այդպիսով թուլացնում էր թշնամու զգոնությունը:Ահա այսպիսինն էր Նժդեհը իր  հայրենասիրությամբ , ազգի նվիրվածությամբ:

Մհեր Հարությունյանը այսպես է գնահատել Նժդեհի գործունեությունը- 

<< Նժդեհականությունը , որպես ռազմաշունչ , ուժասպառ , երիցս հայկական տեսականորեն և գործնականորեն   փորձարկնած , ամբողջական գաղափարախոսության , զինանձնակազմի գիտակցությանը պետք է հասցվի ոչ թե մասնակիորեն , այլ լիակատար կերպով՝ իբրև մի կուռ աշխարհայացք:

Բացահայտված էր թուրք- բոլշևիկյան միացյալ դավադրությունը:Նախաքայլ էր արված Զանգեզուրը հանձնել Ադրբեջանին:Սակայն Սյունիքը շարունակվում է կռիվը  և 1920թ.դեկտեմբերին Դրոն  Բաքվից հեռագիր է ուղարկում Նժդեհին՝ առաջարկելով  թույլ չտալ Զանգեզուրի խորհրդայնացումը: Նժդեհը իբրև հեռատես քաղաքագետ , չի հեռանում Սյունիքից և շարունակում է պայքարը:

1920թ. բոլշևիկները գրավում են Զանգեզուրը, ուժերն անհավասար էին, բորորը հուսալքված էին, բացի Նժդեհից, որն իր փոքրաթիվ ուժերով ապաստանում է Խուստուփի լանջերին:1920թ Նժդեհը դիմում է ժողովրդին: Նա հավատում էր իր հրաշքներ գործող խոսքի ուժին, նա վստահ էր իր խոսքի կախարդանքին:

<< Ժողովու՛րդ, քեզ հետ խոսողը քո հրամանատարն է, քո վիրավոր սրտից զարկվածը: Լսի՛ր ինձ , գուցե վերջին անգամ, դու լքու՞մ ես քո հրամանատարին, ասա՛,մնաց մի բան , որ խնայե՛ի, չզոհաբերե՛ի քո ազատության, փրկության համար, քո հողի վրա իմ արյունն է թափվել: Վարպետներիդ չուղարկեցիր , որ կուրացնեին ինձ, որ չտեսնեմ քո գլխին գալիք զուլումը: Բայց ես ներում եմ քեզ և խնդրում , երբ ինձ սպանված տեսնես , դիակս թաղիր Խուստուփի լանջին: Աստված և իմ սերը քեզ հետ>>:

1921թ ապրիլի 27-ին հռչակվում է Լեռնահայաստանի հանրապետությունը՝ սպարապետի գլխավորությամբ: Նժդեհը պարգևատրվել է <<Խուստուփյան արծիվ>> շքանշանով:

Շնորհիվ Լեռնահայաստանի հերոսամարտի հնարավոր եղավ ՝

1.Փրկել Լեռնահայաստանը կոտորածից

2.Սյունիքը կցել մայր հայրենիքին ՝մահացու անդամահատումից  զերծ պահելով Հայաստանը

3.Հոգեբանորեն և ռազմագիտորեն հնարավոր դարձնել փետրվարյան ապստամբությունը

4.Ապահովել հայ մտավորականության և մարտական ուժերի նահանջն ու անցումը Պարսկաստան

1920թ Կապանի ժողովրդական  ռազմական ուժերի արտակարգ ժողովը որոշում է իր հերոսին նվիրել <<Պատվո սուր>> հետևյալ մակագրությամբ.<<Գարեգին Նժդեհին, որին Կապանն անվանեց 2-րդ Դավիթ Բեկ , իսկ թշնամին ՝ <<Աժդահա  փաշա>>:Թող այս սուրը միշտ հիշեցնի հերոսին, որ Նժդեհն ու Կապանը անբաժան են ոգով>>:

Մեծ փիլիսոփա Հայկ Ասատրյանը ասում էր.<< Բոլոր հաղթանակների բանալին մեռնելու կամքն է, մեր հաղթանակները ոգու հաղթանակներ են եղել, որոնք հիմք են հանդիսացել գալիք հաղթանակների համար>>:





Ողջույն,սիրելի   մասնակիցներ:

Ներկայացնում   եմ    <<Նման  եռանկյուններ>   դասընթացս:Այն   բաղկացած   է    չորս     բաժնից, տևելու   է   չորս   շաբաթ: 1-ին, 2-րդ, 3-րդ,   բաժիններում  կներկայացնեմ  նման եռանկյունների  սահմանումը, եռանկյունների նմանության հայտանիշները, նման եռանկյունների հատկությունները, նմանության կիրառությունները։ 4-րդ  բաժնում  ամփոփում  կանցկացնենք,իսկ   <<Զրուցարանում>>  կփոխանակենք   կարծիքներ,  խորհրդատվություն, մտքեր   կգրենք։

Դասընթացի նպատակը  

  •   ՏՀՏ  մեթոդներով   դասի   կազմակերպում, այս    միջավայրը   հնարավորություն   է   ընձեռում   դասն   հագեցած   դարձնել    տեքստերով, նկարներով, անիմացիաներով, ցուցադրական  նյութերով,
  • ընդլայնել  և  խորացնել հատվածների համեմատականության,եռանկյունների նմանության, մեկական հավասար անկյուն ունեցող եռանկյունների մակերեսների հարաբերության մասին՝ արդեն ունեցած գիտելիքները,
  • դիտարկել եռանկյունների նմանության երեք հայտանիշները,
  • ձևավորել խնդիրներ լուծելիս այդ հայտանիշները կիրառելու հմտություններ,
  • մեծացնել հետաքրքրությունն առարկայի նկատմամբ




Նկարագիր

Անժելա Միքայելյան - ՀՀ Կոտայքի մարզի Աբովյան քաղաքի թիվ 7 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցչուհի:

Ողջունում եմ ձեզ և ցանկանում տեղեկացնել որ <<Գարեգին Նժդեհ >> թեմայով այս դասընթացում նախատեսում եմ կատարել հիմնախնդիրների հետազոտություն, վերլուծություններ, թեստային աշխատանք և նոր տեխնոլոգիաների կիրառում:

Դասընթացս բաղկացած է 3 մասից

Թեմա 1- Գարեգին Նժդեհի կյանքն ու գործունեությունը

Թեմա 2- Գարեգին Նժդեհի Ցեղակրոն գաղափարախոսությունը

Թեմա 3- ամփոփիչ ստուգողական աշխատանք

 Նպատակս է՝

Բազմադարյան պատմության ընթացքում հայ ժողովուրդը տառապանքներով լի ուղի է անցել:Բայց հայի ազատատենչ ոգին չի հանդուրժել ոչ թշնամություն, ոչ ճնշում:Ամեն սերունդ իր ուԺերի չափով պահպանել ու մեզ է հասցրել հայրենիքի շունչն ոգին անթեղած քարերն ու շինությունները: Պատմությունը ինչքան է վերուվարել այս մի կտոր հողի վրա, բայց այն նորից վեր է հառել խրոխտ ու նորովի: Վեց դար շարունակ հայ ժողովուրդը մտածել ու ուղիներ է փնտրել իր կորցրած  անկախությունը վերականգնելու համար: Եվ ահա 20-րդ դարասկզբի հերոսամարտերի դասերը ուսանելի էին, երբ մի բուռ քաջեր, նշխար-նշխար հավաքելով ու փրկելով <<ժողովրդի արժանապատվությունը>> վերստեղծեցին հայոց պետականությունը,որն այսօր մեր հայրենիքն է: Նահատակվեցին նրանք, արտաքսվեցին ու աքսորվեցին ՝ չվայելելով սեփական հաղթանակի արդյունքը, սեփական հայրենիքի գոյության բերկրանքը: Այդ երևելիներից էր Գարեգին Նժդեհը:

Գարեգին Նժդեհ- ճշմարտության և արդարության ուժ, ով միավորեց և տասնապատկեց Հայրենիքի ու Սփյուռքի ՝ամբողջական հայության զավակներին՝ Հայկյան ոգով  իրենց կյանքը Արցախյան ազատամարտին անմնացորդ նվիրումով կերտելու հաղթանակը:Գարեգին Նժդեհը ապագա հաղթանակների կարևորագույն գրավականը համարում էր հայրենասիրական ոգով դաստիարակված  երիտասարդությունը:Նրա մեջ ներդաշնականորեն միաձուլված էր զինվորականն ու մտավորականը, ազգային բարոյախոսն ու քաղաքական գործիչը:

Գարեգին Նժդեհ- Ցեղակրոն գաղափարախոսության և շարժման հիմնադիր: Նրա գործունեության շնորհիվ էր, որ տապալվեց Զանգեզուրը Լեռնային Ղարաբաղի և Նախիջևանի օրինակով Ադրբեջանին բռնակցելու թուրք- բոլշևիկյան ծրագիրը:Նժդեհի կյանքն ու գործունեությունը ստեղծել են մեր այսօրվա պատմությունը, իսկ նրա թողած հոգևոր ժառանգությունը վիթխարի նշանակություն ունի նոր սերունդների ձևավորման հարցում:

Նժդեհն ասել է.<<Երբ անձը կամ ժողովուրդը իր մեջ մեռցնում է վախը և սեփական կամքի ուժով ոտքի է կանգնում, նրան չի՛ք է պարտություն, նա  անպա՛րտ է>>:



Հարգելի մասնակիցնե՛ր,

այս դասընթացում կծանոթանաք հին հունական օլիմպիական խաղերի ստեղծումից մինչև ժամանակակից օլիմպիական խաղերի առաջացումը հայ մարզիկների մասնակցության մասին,ինչպես նաև օլիմպիական խաղերում հերոսացած մարզիկների սխրագործությունների մասին:Կծանոթանաք օլիմպիական խաղերի կազմակերպման պատմական նախադրյալներին,մշակութային ծրագրին ,օլիմպիական մարտերի հերոսներին:  



Հարգելի մասնակիցներ,

Ողջունում եմ ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնելոր  «Նապոլեոն Բոնապարտ»

 թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ համաշխարհային պատմության այն բացառիկ գործիչներից մեկի կյանքին ու գործունեությանը, ում անվան հետ է կապված Եվրոպայի պատմության մի ողջ դարաշրջան: Ընդունված ճշմարտություն է՝ պատմությունը կերտում են ժողովուրդներըբայց, այդուհանդերձժողովուրդները իրենց պատմությունը կերտում են անհատներիբացառիկ անհատների առաջնորդությամբԱնկասկածնման բացառիկմեծագույն անհատներից է Նապոլեոն Բոնապարտը` իր ժամանակի հանճարեղ ռազմական և քաղաքական գործիչըով դարակազմիկ դեր ունեցավ եվրոպական քաղաքակրթության պատմության մեջ:

Այս դասընթացի միջոցով կբացահայտենք Նապոլեոն անհատին տարբեր տեսանկյուններից՝  որպես տաղանդավոր զորավար, պետական գործիչ, դիվանագետ, բացառիկ ինտելեկտով  և աշխատասիրությամբ  օժտված անհատ:

 

Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթորի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք  դասընթացում  տեղադրված  ֆորումների  

 օգնությամբ:

Յուրաքանչյուր շաբաթ ձեզ համար հասանելի կլինի տվյալ շաբաթվա համար նախատեսած նյութերը:

Մաղթում եմ  հաջողություն և արդյունավետ աշխատանք:

Դասընթաց ստեղծող` Մինասյան Լիլիթ


           Հարգելի՛ ուսուցիչներ, ողջունում եմ Ձեզ, մաղթում եմ հետաքրքիր, բովանդակալից դասընթաց:                                                                                                                Ներածություն                                                                                                                                                                                                                                              Տրված դասընթացում ներկայացրել եմ Հ. Թումանյանի կյանքն ու ստեղծագործությունները:Նա մեր գիտակցության մեջ ապրում է որպես ամենայն հայոց բանաստեղծ: Եզակի ու անփոխարինելի է նրա դերը հայ ազգային ոգու գեղարվեստական հայտնաբերման գործում:                               

Դասընթացիս նպատակն է՝                                                                        

  Իմանալ՝ Հ. Թումանյանի կյանքի որոշ դրվագներ: Տրված դասընթացում ներկայացված պոեմի, բալլադի, բանաստեղծությունների, քառյակների բովանդակությունը:                  

 Կարողանալ՝ ներկայացնել Հ. Թումանյանի ստեղծագործությունները, կապել դրանք  ժամանակաշրջանի  հայ ժողովրդի պատմական ճակատագրի հետ:  Ընդհանրացնել, հակիրճ ասել պոեմի, բալլադի հիմնական գաղափարը, դատողություններ անել չարի ու բարու, մարդկային լավ ու վատ արարքնէրի մասին:

Դիտել Թումանյանի նկարները

Հարգելի մասնակիցներ,

Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ  «

Անվտանգ կենսագործունեություն» թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ արտակարգ իրավիճակներին,նրանցից պաշտպանվելու հիմունքներին,մարդկության անվտանգ կենսագործունեությանը:
Կծանոթանաք տարբեր վտանգներից անհատի, հասարակության, պետության, մարդկության պաշտպանության հիմունքներին: Ցանակացած արտակարգ իրավիճակ հաճախ կրում է եզակի բնույթ, որը պահանջում է ոչ թե կաղապարված (շաբլոն) գործողություններ, այլ գիտելիքների, ունակությունների, հմտությունների, գիտակցված կիրառում՝ ելնելով առկա իրավիճակից: 

Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ:

Յուրաքանչյուր շաբաթ ձեզ համար հասանելի կլինի տվյալ շաբաթվա համար նախատեսած նյութերը:

Մաղթում եմ Ձեզ հաջողություն և արդյունավետ աշխատանք:

Դասընթաց ստեղծող,  դասընթացավար՝՝  Վախթանգ Դավթյան:


Ամենամեծ գովեստն ուսուցչի համար այն է, երբ գովում են իր աշակերտին: 

Շառլոտ Բրոնտե


Հարգելիներս , դասընթացը փորձում է լույս սփռել խորհրդայնացված Հայաստանում բոլշևիկների կենսագործած տնտեսական նոր քաղաքականության դրական և բացասական կողմերի վրա: 

Մարդիկ ինֆորմացիա փոխանակելու նպատակով բնական լեզուներ են օգտագործում` հայերեն, անգլերեն, ռուսերեն, ֆրանսերեն, չինարեն և այլն: Այսպիսով, ինֆորմացիան նախ և առաջ ներկայացվում և փոխանցվում է բնական լեզուների միջոցով, որոնց հիմքում տարբեր այբուբեններ են ընկած: 

Դասի նպատակն է ծանոթանալ Սևանա լճի  աշխարհագրական դիրքին, լճի ծագմանը, ֆիզիկաաշխարհագրական բնութագրին: 

Գնահատել Սևանա լիճը տնտեսաաշխարհագրական  տեսանկյունից: Ի՞նչ խնդիրներ է այն լուծում:

Ծանոթանալ Սևանա լճի օգտագործման հետ կապված հիմնախնդիրներին, ինչպե՞ս կարելի է դրանք լուծել:




познакомить учащихся с основными этапами жизни всемирно известного поэта;

научить учащихся видеть гениальность поэта не только в поэзии, но и в любви;

развитие навыков выразительного чтения стихотворений А.С. Пушкина;

воспитывать способность сочувствовать, сопереживать и уважительно относиться к чувствам другого человека.

The lesson consists of two parts, the aim of which is to learn to analyze the pragmatic function of disjunctive questions in the text of fiction in English.

The tasks of the lesson are the following:

* To analyze theoretical material on the problem of the research,

* To reveal the peculiarities of disjunctive question,

* To analyze pragmatic functions of disjunctive questions.


Գաղափար ունենալ ածականի,նրա տեսակների և ուղղագրության մասին

Դասընթացի նպատակն է ներկայացնել Գալշոյանի կենսագրությունը,ընդհանուր ստեղծագործությունները,<<Մամփրե արքան>>պատմվածքը,կերպարները,հոգևոր արժեքների դերը հայապահպանության գործում։

1.  Проверить сформированность понятий: состав слова, приставка, корень, суффикс, окончание, основа, родственные слова; умение разбирать слова по составу. 

2. Развивать орфографическую зоркость, внимание. 

3. Воспитывать уважение к окружающим людям, доброжелательность.

4. Закрепить знания и отработать навыки по теме «Состав слова», прививать интерес к русскому языку, развивать речь уч-ся, расширяя словарный запас.

5. Откорректировать знания, умения и навыки по теме «Состав слова».

Планируемые результаты:

Ученик научится

1 Планировать решение учебной задачи, оценивать и корректировать деятельность, развивать  внимание, мышление через анализ слов и предложений;

2 Работать  с информацией,  с учебными моделями, использовать знаково-символические средства, общие схемы. Овладению ресурсами отбора  и систематизации материала на определенную тему.

3 Формированию умения строить речевое высказывание в соответствии с поставленными задачами. Создать условия для культуры общения, интереса к урокам русского языка; воспитывать стремление овладевать навыками совместной работы в коллективе.

Тип урока – урок конкретизации открытого способа действия (урок решения частных задач)

Оборудование:

1. Графические изображения морфем (карточки).
2. Карточки с записью частей слова.
3. Памятки разбора слова по составу.
4. Мультимедиа.

Особенности данного урока.

На изучение темы “Состав слова” отводится 4 часа:



Օղակավոր որդերի տիպ

  Օղակավոր որդերը հանդիպում են քաղցրահամ ջրերում, ծովերում և հողում։ Կան նաև մակաբույծ տեսակներ։ Մարմինը կազմված է միմյանց նման օղակաձև հատվածներից, որտեղից էլ ստացել են այդ անվանումը։ Օղակավոր որդերի մոտ ի հայտ է գալիս մարմնի երկրորդային խոռոչ։ Տիպը բաժանվում է երեք դասի՝  սակավախոզաններ, բազմախոզաններ և տզրուկներ։

  Սակավախոզանների տիպիկ ներկայացուցիչը հողում ապրող 15 սմ երկարություն ունեցող անձրևորդն է։ Նրա  մարմինը պատված է լորձով, որը հեշտացնում է հողի մեջ տեղաշարժվելը, նպաստում գազափոխանակությանը։ Մարմնի առջևում գտնվում է համեմատաբար մուգ գույնի հաստացում, որը գոտի են անվանում։ Գոտին հարուստ է լորձ արտադրող բջիջներով և մասնակցում է բազմացմանը։ Մաշկի տակ տեղադրված են օղակաձև և երկայնակի մկանները։ Օղակաձև մկանների կծկման հետևանքով մարմինը ձգվում է երկարությամբ, իսկ երկայնակի կծկման հետևանքով՝ կարճանում է։ Մաշկը և մկանները սերտաճել են՝ առաջացնելով մաշկամկանային պարկ։

Մարսողական համակարգ։  Այն սկսվում է բերանային անցքից, որտեղից սնունդն անցնում է կերակրափող։ Կերակրափողի մեջ բացվում են կրային գեղձերի ծորանները, որոնց արտադրանքը չեզոքացնում է հողի հումուսի թթվային միացությունները։ Կերակրափողը լայնանում, առաջանում է կտնառք, որտեղից սնունդն անցնում է ստամոքս և ապա աղիներ։

  Անձրորդը սնվում է փտած բույսերով, որոնք կուլ են տալիս հողի հետ։ Սնունդը աղիներում մարսվում է, ներծծվում արյան մեջ, իսկ մնացորդները դուրս են գալիս հետանցքից ու հողը հարստացնում հումուսով։ Իզուր չէ, որ Չարլզ Դարվինն անձրևորդերին անվանել է <<անտեսանելի հողագործներ»։

Արյունատար համակարգը։ Կազմված է մեջքային և փորային գլխավոր անոթներից, որոնք միմյանց են միանում օղակաձև անոթներով։ Այդ անոթների կծկման և թուլացման շնորհիվ արյունը շարժվում է։ Արյունը փորային անոթով շարժվում է հետ, իսկ մեջքային անոթով՝ առաջ։ Նրա արյունատար համակարգը փակ է։

Նյարդային համակարգը  կազմված է վերկլանային և ենթակլանային հանգույցներից, որոնք իրար միացած են նյարդային թելերով։ Փորի նյարդային շղթան կազմված է նյարդերով իրար միացած հանգույցներից։

Արտազատական համակարգը  կազմված է մարմնի յուրաքանչյուր հատվածի փորային կողմում գտնվող զույգ ձագարաձև խողովակներից, որոնց լայն մասը բացվում է մարմնի խոռոչում, իսկ խողովակի նեղ անցքը հարևան հատվածից բացվում է դուրս։

Բազմացումը։  Անձրորդը հերմաֆրոդիտ է, սակայն կան նաև  բաժանասեռ օղակավոր որդեր։  Անձրևորդի ձվարաններն ու սերմնարանները  գտնվում են տարբեր հատվածներում։

  Ձվադրումից առաջ երկու առանձնյակներ հպվում են միմյանց և կատարվում է սերմնահեղուկի փոխանակում։ Այնուհետև որդերը հեռանում են իրարից։ Գոտու վրա սկսվում է լորձ արտադրվել, որից առաջանում է կցորդ(մուֆտա)։ Որդի կծկումներից կցորդը շարժվում է դեպի մարմնի ծայրը։ Շարժման ընթացքում սկզբում կցորդի մեջ ընկնում են ձվաբջիջները, իսկ հետո՝ սերմնաբջիջները։ Կցորդը վայր է սահում մարմնի վրայից և դառնում բեղմնավորված ձվաբջիջներ պարունակող բոժոժ, որի մեջ զարգանում են երիտասարդ որդերը։ Անձրևորդը բազմանում է նաև անսեռ եղանակով՝ մարմինը երկու մասի բաժանելով։



ա) Ներկայացնել Նար-Դոսի կյանքի որոշ դրվագներ.

բ) Ինքնուրույն վերարտադրել պատմվածքի բովանդակությունը, գործողությունների զարգացման ընթացքը.

գ) Կաղմել պատմվածքի գործողությունների զարգացման պլան.

դ) Բնութագրել հերոսներին, մեկնաբանել նրանց արարքի շարաժառիթները.

ե) Ներկայացնել, հիմնավորել, պաշտպանել սեփական կարծիքն ու վերաբերմունքը կյանքի երկու հակադիր կողմերի նկատմամբ.

   Մարդու զարգացումն անխզելիորեն կապված է նրա տարիքի հետ։ Յուրաքանչյուր տարիք ունի իրեն բնորոշ ֆիզիկական, բնախոսական և սոցիալ-հոգեբանական զարգացման առանձնահատկությունները։ Դեռևս վաղնջական ժամանակներից մարդիկ գիտակցել են այդ՝ ելնելով իրենց մանկավարժական փորձից և աճող սերնդի կրթության, դաստիարակության հիմնախնդիրները լուծելիս անհրաժեշտ են համարել դասակարգել մարդու կյանքը ըստ փուլերի։
1.Վեկտորի սահմանումը։                                      2.Վեկտորների գումարումն ու հանումը։          3.Վեկտորի և թվի արտադրյալը։                        4.Վեկտորի վերածումը ըստ երկու տարագիծ վեկտորների։                                        5.Վեկտորի կոորդինատները։Վեկտորների կազմած անկյունը։                       
Պլան սեղմագրում ներկայացված է Սիամանթոյի կենսագրության ուսուցանման նմուշօրինակը՝ ինքնուրույն հետազոտական մեթոդի միջոցով

Adobe Photoshop գրաֆիկական խմբագրիչում  պատկերի դիտման չափերը կարելի փոփոխել  Navigator օժանդակ վահանակի միջոցով։  Դիտման չափերը փոփոխելու համար հարկավոր է `   մտնել   մենյուից Window պատուհանը և ընտրել Navigator օժանդակ վահանակը։ Բացված պատուհանի ստորին ձախ անկյունում ներմուծել դիտման մասշտաբի անհրաժեշտ արժեքը կամ եռանկյուն սանդղակի միջոցով տեղաշարժել անհրաժեշտ չափով։ Իսկ եթե ստեղնաշարից սեղմած պահենք Ctrl ստեղնը ,  ապա կառաջանա Navjgator օժանդակ  վահանակի տիրույթում խոշորացույց , որով կարող ենք նշել պատկերի այն հատվածը որը անհրաժեշտ է։  

Adobe Photoshop գրաֆիկական խմբագրիչում հնարավոր է մի քանի նկար վերադրելով ստանալ մի պատկեր։ Այսինքն` շերտը նման է թափանցիկ ժապավենի։ Օրինակ `  պատկերացրեք մի քանի ապակու շերտեր իրար վրա դարսած։      Յուրաքանչյուր ապակու վրա կավիճով մի նկար եք նկարում ։ Եվ ապակիները իրար վրա դարսելով ` ավելորդ մասերը ջնջելով , կստանաք  մի պատկեր ։  Adobe Photoshop գրաֆիկական խմբագրիչում շերտեր ստեղծելու համար հարկավոր է մկնիկի ցուցիչով  մենյուի Window պատուհանից ընտրել Layers օժանդակ վահանակը։ Ընտրել մի քանի նկարներ։ Նկարի ձախ կողմոմ ընտրված է մի նկար և մի թափանցիկ շերտ , իսկ աջ կողմում մի նկար և 2  թափանցիկ շերտեր։ Պատկերի առանձին շերտեր թաքցնելու կամ ցուցադրելու համար պետք է սեղմել աչք կոճակի վրա։ Այն շերտը,  որը մենք ցանկանում ենք լինի առաջինը մկնիկի ձախ սեղմակով  պետք է իրեն բռնել և տեղափոխել առաջին տեղ։  Շերտի թափանցիկությունը փոփոխելու համար հարկավոր է ընտրել շերտը և շերտերի վահանակւ Opacity դաշտում սահմանել թափանցիկության անհրաժեշտ չափը։ Պատկերին էֆեկտ տալու համար հարկավոր է մտնել  Normal նշված դաշտից ընտրել այն տարբերակը, որը հարկավոր է։

http://ԽԱՂԱՅԻՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ՀԵՌԱՎԱՐ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ

Մոնիտորին երևացող ցանկացած գույն եթե խոշորացնենք,  ապա այն խորանարդի տեսք կստանա։ Բոլոր գույները կազմվում են 3 գույների  համադրությամբ` տարբեր չափաբաժիններով( կարմիր, կապույտ ,կանաչ)։ Այսպիսի գունային մոդելն անվանում են  RGB (RED ,GREEN, BLUE)։ Կոորդինատային սկզբնակետը  սև գույնն է( 0,  0 , 0) իսկ մեծագույն կետում ` սպիտակ (255, 255 ,255)։  Մոդելները ,որոնց հիմքում ընկած են անդրադարձող գույները  , օգտագործում են հրատարակչության մեջ։ Այստեղ սկզբնակետն սպիտակն է , իսկ մնացած գույները ստանում են սպիտակ գույնից որևէ գույն հանելով։ Այս մոդելը անվանում են  CMY(CYAN- երկնագույն ,:MAGENTA - ծիրանագույն  ,  YELLOW   -դեղին) ։ Սև գույն լիարժեք հնարավոր չէ ստանալ այս մոդելով ,ուստի լրացվում  է նաև սև գույնով և մոդելը ստանում է   CMYK անունը , որտեղ K տառը black բառի վերջին տառն է։  RGB մոդելով յուրաքանչյուր փիքսել զբաղեցնում է 24 բիթ իսկ CMYKում 32 բիթ ծավալ։

Գրաֆիկական խմբագրիչներում գոյություն ունեն երկու տիպի գույներ` հիմնական և ֆոնի ։Հիմնական գույնով ներկում կամ գունալցնում են պատկերը։ Իսկ ֆոնի գույնը կտավի գույնն է։ Հիմնական կամ ֆոնի գույն ընտրոլու համար հարկավոր է`

1.մկնիկի ցուցիչով  ընտրել համապատասխան գործիքը։

2.color picker պատուհանում ընտրել անհրաժեշտ գունային մոդելը։

3.սեղմել OK կոճակը։

  Adobe Photoshop կետային գրաֆիկական խմբագրիչը նախատեսված է պատկերներ ստեղծելու  , գունային էֆեկտներ  տալու , ձևափոխելու համար։ Խմբագրիչի պատուհանը բաղկացած է` վերնագրի տողից , գործիքների վահանակից , վիճակի տողից , աշխատանքային տիրույթից ,պատուհանի ղեկավարման կոճակներ և այլն։ 

Աշխատանքային տիրույթում արտածվում է տեքստեր նկարներ։  Վիճակի տողը նախատեսված է  ակտիվ գործիքի պարամետրերը ցուցադրելու համար։ Օժանդակ գործիք ընտրելու համար  անհրաժեշտ է` մյնիկի սեղմակով նշել գործիքի նշանի վրա։ Օժանդակ վահանակները նախատեսված են պատկերների հետ տարբեր գործողություններ կատարելու համար։ Օժանդակ վահանակ ընտրելու համար հարկավոր է   ընտրել  Window ենթամենյուն։

Արցախյան ազատամարտը,Արցախի հայ բնակչության պայքարն հանուն Հայաստանի հետ միացման և ընդդեմ ադրրբեջանական ագրեսիայի։ Հակամարտության երկրորդ կողմն է Ադրբեջանը, որը ձգտում էր նվաճել Արցախը։ 1988թ Ադրբեջանը սանձազերծեց Հայ-ադրբեջանական պատերազմ։ Լավ զինված ադրբեջանական բանակը,ջոկատներից սկսեցին լայնածավալ հարձակումները Հայ-ադրբեջանական սահմանի ամբողջ երկայնքով։Պատերազմի հորձանուտում հայերը ստեղծեցին հայոց ազգային բանակ,որը կազմում էր 20-25 հազար։Ադրբեջանի բանակը  75-80 հազար։Սակայն հայերը կարողացան հետ մղել հակառակորդի գրոհը և ազատագրել Արցախը։Հայկական ուժերի վճռական գործողություններին հակառակորդը չկարողանալով դիմադրել և վախենալով ավելի ծանր կորուստներ կրելու մտքից՝ զինադադար է խնդրում,որը կնքվում է 1994թ մայիսի 12-ին։Արդյունքում հայերը ունենում են 5 հազար զոհ, իսկ Ադրբեջանցիները՝40 հազար զոհ։



<<Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետություն>

Թեմա 1. Արցախը հնագույն ժամանակներից մինչև Վանի թագավորություն

Թեմա 2. Արցախը Հայոց թագավորությունների կազմում

Թեմա 3. Արցախյան շարժում

 Սույն հոդվածում ուսումնասիրվում է երեխաների մոտ բնության նկատմամբ հոգատար վերաբերմունք դաստիարակելու միջոցները այսպես կոչված աշխարհագրա-մաթեմատիկական գիտագործնական էքսկուրսիաների միջոցով: Բերված են նշված մեթոդի էությունը, բովանդակությունը, դասավանդման պրակտիկան և այն լուսաբանող օրինակներ:

The article focuses on the ways of bringing up in children careful attitude toward nature through the so-called geographical-mathematical scientific-practical trips. The essence, content, teaching methods and other covering examples are presented in the article.


Դասընթացը  նախատեսված է ուսուցիչների համար:

Կենսաբանության բաժին ՝ բջջաբանությունը , ուսումնասիրում է բջջի կառուցվածքը, նրա օրգանոիդները, բջջի քիմիական կազմը, օրգանական նյութերը, որոնք մտնում են բջջի մեջ, ինչպես նաև բջջի կենսագործունեությունը։ Ուսուցանում է կենդանական և բուսական բջիջների տարբերությունները։

Բովանդակություն

Նախնական տեղեկություն դասընթացի վերաբերյալ

  • Թեմա 1 «Charles Aznavour»
  • Թեմա 2 «William Saroyan»
  • Թեմա 3 «Cher»
  • Թեմա 4 «Other famous Armenians»
  • Դասընթացի ամփոփում և թեստավորում

Ուսումնառության  նպատակն է՝ 

1. ներկայացնել նյութեր հայտնի հայերի մասին

2. բացահայտել, թե ինչ գիտեն ուսանողները տվյալ թեմայի վերաբերյալ 

2. ձևավորել` 

  • պատկերացումներ հայտնի հայերի  մասին
  • որոշակի բառապաշար
  • նյութը վերարտադրելու, մեկնաբանելու, վերլուծելու,  հետազոտություններ կատարելու կարողություններ 

2. զարգացնել խոսելու/հաղորդակցվելու, լսելու, ընթերցելու, գրելու հմտություններ

3. ստուգել, ամփոփել, գնահատել և ինքնագնահատել աշխատանքը

Ակնկալվող վերջնարդյունքները

Ուսումնասիրության արդյունքում  ուսումնառողները կկարողանան. 

  1. ներկայացնել նյութը
  2. զեկուցում կատարել
  3. խոսել ազատ տվյալ թեմայի վերաբերյալ

  • Կզարգանան անգլերենով խոսելու/ հաղորդակցվելու, լսելու, ընթերցելու, գրելու հմտություններ







Դասընթացը նախատեսված է ուսուցիչների և 9_11-րդ դասարանի աշակերտների համար :Դասընթացում ներկայացվում է Հայաստանի քաղաքական,տնտեսական և սոցիալական վիճակը 1918_1920 թվականներին :

Սույն դասընթացը հանրամատչելի և հետաքրքիր դարձնելու համար օգտագործվել են գիտական նյութեր, արխիվային բացառիկ փաստաթղթեր և լուսանկարներ:  Դասընթացը բաղկացած է 4 ենթաթեմաներից.

1. Հայաստանի օգնության կոմիտեի ստեղծումը

2.Հայաստանի օգնության կոմիտեի մասնաճյուղերի ստեղծումը Անդրկովկասում և Պարսկաստանում 1921-1922 թթ. 

3. ՀՕԿ-ի աջակցությունը ներգաղթի կազմակերպմանը և կրթամշակութային գործունեությունը

4. ՀՕԿ-ի համագործակցությունը հայրենակցական միությունների հետ. նոր ավանների կառուցումը

Ուսուցման նպատակը և խնդիրներն են.

  • սովորողը կծանոթանա Հայաստանի օգնության կոմիտեի գործունեությանը, որի մասին պատմության դասագրքերում լուսաբանված է շատ հպանցիկ
  • սովորողը գիտելիքներ ձեռք կբերի հայ գաղթականության, հայրենադարձության, ՀՕԿ-ի կրթամշակութային գործունեության մասին
  • սովորողը կիմանա ՀՕԿ-ի և արտասահմանի հայկական հայրենակցական միությունների ջանքերով 1920-30-ական թթ. կառուցված նոր ավանների մասին
  • սովորողը կկարողանա համադրել, վերլուծել մատուցվող նյութը
  • սովորողը կկարողանա կատարել եզրահանգումներ և ստացած գիտելիքներն ու անցյալի փորձը ներդնել աշխատանքային պրակտիկայում:

Դասընթացը ներառում է նաև բառարան և գիտելիքները ստուգող թեստեր:

Նյութի բովանդակային վերլուծությունից զատ ստորև կարող եք ծանոթանալ թեմայի համառոտ ամփոփագրին.

Երկրի անմխիթար վիճակից մտահոգ մի շարք հասարակական գործիչներ, ականավոր մտավորականներ 1921թ. դիմում են ՀՍԽՀ ժողկոմխորհին` հասարակական մի կազմակերպություն ստեղծելու խնդրանքով, որը, նախևառաջ, պետք է միջոցներ հայթայթեր  սովի ու համաճարակի ճիրաններից ժողովրդին փրկելու համար: 1921թ. սեպտեմբերի 15-ին ՀՍԽՀ ժողկոմխորհն ընդունում է Հայաստանի օգնության կոմիտե (ՀՕԿստեղծելու մասին դեկրետ: ՀՕԿ-ի հիմնադիր անդամներ են դառնում 77 հոգի , որոնք պետական և հասարակական գործիչներ էին, բժիշկներ, ականավոր մտավորականներ` Մ. Աբեղյանը, Ալ. Բեկզադյանը, Դ. Դեմիրճյանը, Ա. Երզնկյանը, Հ. Թումանյանը, Ս, Կասյանը, Ռ. Մելիքյանը, Ստ. Մալխասյանը, Նար-Դոսը, Մ. Սարյանը և  ուրիշներ : ՀՕԿ-ի գլխավոր վարչության առաջին պատվավոր նախագահը հայ մեծ բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանն էր, որը, սակայն, բնակվելով Թիֆլիսում, հնարավորություն չուներ ստանձնելու ՀՕԿ-ի անմիջական ղեկավարությունը: Դրա համար էլ  ՀՍԽՀ հողժողկոմ Ա. Երզնկյանին է վստահվում ՀՕԿ-ի անմիջական ղեկավարությունը: 

Խորհրդային իրականության պայմաններում գործելով 16 տարի (1921-1937 թթ.), իբրև ՀՍԽՀ ժողկոմխորհին առընթեր կառույց` ՀՕԿ-ը իրականացրեց և' հասարակական, և' քաղաքական գործունեություն: ՀՕԿ-ը մասնաճյուղեր բացեց աշխարհի գրեթե բոլոր հայաշատ վայրերում` խորհրդային հանրապետություններում, հարևան Պարսկաստանում, Եվրոպայի, Լատինական և Հյուսիսային Ամերիկաների զանազան քաղաքներում, Մերձավոր Արևելքում


Կրթությունը կրակ բորբոքելն է, այլ ոչ դատարկ տարա լցնելը: (Սոկրատես)

Դասընթացում  ներկայացված են  ինտերակտիվ տեխնոլոգիաների տեղն ու դերը ուսուցման մեջ:




Կայքի նորություններ

Изображение пользователя Մարիետա Դումիկյան
Ավարտվեց «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» թեմայով հերթական դասընթացը
от Մարիետա Դումիկյան - Monday, 11 June 2018, 14:48
 

db7fe09008f7398fa1da80f877473d13.jpg

Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) «Հեռավար ուսուցում» elearning.armedu.am  համակարգում ավարտվեց տարբեր առարկաների ուսուցիչների համար կազմակերպված «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» թեմայով հերթական դասընթացը (07.03.2018 - 04.05.2018), որի ընթացքում մասնակիցները ծանոթացան...

Читать сообщение полностью
(всего слов - 83)
Изображение пользователя Արարատ Մովսեսյան
ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ >
от Արարատ Մովսեսյան - Saturday, 24 March 2018, 11:13
 

Ողջույն հարգելի կոլեգաներ

Այս թեմայով փորձել եմ ներկայացնել Հայ ժողովրդի ծագման վերաբերյալ որոշ մանրամասներ: Հավաստող փաստեր Հայ ժողովրդի տեղաբնիկ լինելու, Հայ ժողովրդի կազմավորման երկարատև գործընթացի /Ք.ա. 7-րդ դարի վերջից Ք.ա.2-րդ դարի սկիզբ/ վերաբերյալ:


Изображение пользователя Մարիետա Դումիկյան
learning.armedu.am
от Մարիետա Դումիկյան - Friday, 23 February 2018, 15:39
 

2011-2017թթ.  գործել է «Հեռավար ուսուցման» learning.armedu.am կայքէջը: